Програми курсів

  • 2024 рік
  • 2025 рік
№ з/пНазва програми
I. КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ
Комплексні освітні програми – 36 акад. год.
1ОСВІТНЯ ПРОГРАМА підвищення кваліфікації асистентів вчителів
2ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації асистентів вчителів (новопризначені)
3ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вихователів шкіл-інтернатів
та навчально-реабілітаційних центрів
4ОСВІТНЯ ПРОГРАМА підвищення кваліфікації вчителів-дефектологів ЗЗСО
5ОСВІТНЯ ПРОГРАМА підвищення кваліфікації вчителів-логопедів ЗЗСО
6ПРОГРАМА підвищення кваліфікації директорів інклюзивно-ресурсних центрів
7ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вчителів предмету «Захист України»
8ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вчителів предмету «Захист України» за напрямом «Медико-санітарна підготовка»
9ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації практичних психологів ЗЗСО
10ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації соціальних педагогів ЗЗСО
11ПРОГРАМА підвищення кваліфікації фахівців(консультантів) інклюзивно-ресурсних центрів
12ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури
Комплексні освітні програми – 72 акад. год.
13ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації асистентів вихователів інклюзивних груп ЗДО (новопризначені)
14ОСВІТНЯ ПРОГРАМА підвищення кваліфікації асистентів вихователів інклюзивних груп ЗДО
15ОСВІТНЯ ПРОГРАМА підвищення кваліфікації вчителів-дефектологів ЗДО
16ОСВІТНЯ ПРОГРАМА підвищення кваліфікації вчителів-логопедів ЗДО
17ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації педагогічних працівників інклюзивних груп ЗДО (новопризначені)
18ОСВІТНЯ ПРОГРАМА підвищення кваліфікації педагогічних працівників інклюзивних груп ЗДО
19ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації практичних психологів ЗДО
20ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації соціальних педагогів ЗДО
Освітні програми за додатковою спеціалізацією – 36 акад. год
21ОСВІТНЯ ПРОГРАМА підвищення кваліфікації за програмою спеціалізації вчителів індивідуального навчання
22ОСВІТНЯ ПРОГРАМА підвищення кваліфікації за програмою спеціалізації вчителів інклюзивного навчання
23ОСВІТНЯ ПРОГРАМА підвищення кваліфікації за програмою спеціалізації вчителів фізичної культури у початковій школі
24ПРОГРАМА підвищення кваліфікації за програмою спеціалізації вчителів інклюзивного навчання (новопризначені)
25ОСВІТНЯ ПРОГРАМА підвищення кваліфікації за програмою спеціалізації вчителів 5-6 кл. інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека, добробут»
26ОСВІТНЯ ПРОГРАМА підвищення кваліфікації за програмою спеціалізації класних керівників
27ОСВІТНЯ ПРОГРАМА підвищення кваліфікації за додатковою освітньою програмою «Методика викладання «Основ здоров’я» на основі розвитку життєвих навичок»
Тематичні освітні програми підвищення кваліфікації / авторські курси
28ОСВІТНЯ ПРОГРАМА підвищення кваліфікації «Надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу (для педагогічних працівників ЗЗСО, окрім вчителів початкових класів на виконання ст. 51 Закону України про повну загальну середню освіту)»
29Універсальні технології в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами» (для педагогічних працівників ЗДО та ЗЗСО)
30Розвиток інклюзивної компетентності педагогічного працівника сучасного закладу освіти». Модуль 1 (для педагогічних працівників ЗДО та ЗЗСО)
31Розвиток інклюзивної компетентності педагогічного працівника сучасного закладу освіти». Модуль 2 (для педагогічних працівників ЗДО та ЗЗСО)
32Розвиток психолого-педагогічних компетентностей вчителів та асистентів вчителів інклюзивного навчання
33Спеціальна підготовка асистента учня (дитини) (відповідно до листа МОН № 1/13094-23 від 31.08.2023 р.)
34Актуальні проблеми та особливості роботи педагога ЗЗСО з учнями з особливими освітніми потребами (на виконання ст.51 Закону України «Про повну загальну середню освіту»)
35Соціально-педагогічні підходи у формуванні свідомого ставлення здобувачів освіти до життя в сучасних умовах
36Психолого-педагогічні аспекти профілактики та вирішення проблем, зумовлених булінгом, в інклюзивному освітньому середовищі (для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти)
II. КАФЕДРА ТЕОРІЇ І МЕТОДИКИ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН
1ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації учителів інтегрованих курсів 5 6 класів «Історія та громадянська освіта»
2ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації учителів історії
3ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації учителів громадянської освіти
4ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації учителів української мови та літератури
5ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації учителів образотворчого мистецтва
6ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації учителів музичного мистецтва
7ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації учителів мистецтва
8ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації учителів музичного мистецтва, які викладають в початковій школі
9ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації учителів образотворчого мистецтва, музичного мистецтва, інтегрованого курсу «Мистецтво», які викладають в початковій школі
10ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вчителів німецької мови
11ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації учителів польської мови
12ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації учителів курсу «Духовність і мораль в житті людини і суспільства 5-6 класи»
13ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації учителів предметів духовно-морального спрямування (етика, християнська етика)
14ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації учителів зарубіжної літератури
15ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вчителів англійської мови
16ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вчителів англійської мови,
які викладають в початкових класах
17ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації учителів французької мови
18ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації учителів правознавства
Тематичні освітні програми підвищення кваліфікації / авторські курси
19Креативність як складова професійності сучасного вчителя-філолога
20Ключові уміння 21 століття в контексті викладання літератури в школі
21Мовленнєвий практикум для учителів англійської мови. Використання автентичних матеріалів для вдосконалення комунікативних умінь учителів.
22Мовленнєвий практикум для учителів німецької мови. Використання автентичних матеріалів для вдосконалення комунікативних умінь учителів.
23Міжнародна проєктна діяльність – простір для учасників освітнього процесу: спілкування, співпраця та розвиток
24Креативне навчання іноземної мови: методичні лайфхаки
25Основні принципи текстотворення. Як навчити учнів створювати різні типи текстів (для ЗНО і для життя)
26Сторітерапія на уроках словесності: як зацікавити сучасних учнів створенням історій
III. КАФЕДРА ТЕОРІЇ І МЕТОДИКИ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
1ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вчителів технологій (10-11 класи) та креслення
2ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вчителів технологій/трудового навчання (5-9 класи)
3ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вчителів географії
4ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вчителів фізики (7-9 класи)
5ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вчителів фізики і астрономії (10-11 кл.)
6ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вчителів інформатики, міжгалузевих інтегрованих курсів «STEM», «Робототехніка»
7ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вчителів біології (7-9 класи)
8ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вчителів біології і екології (10-11 класи)
9ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вчителів інтегрованих курсів природничої освітньої галузі
10ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вчителів математики (5-11 класи)
11ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вчителів хімії (7-11 класи)
Тематичні освітні програми підвищення кваліфікації / авторські курси
12GeoGebra як інструмент реалізації Steam-освіти при вивченні математики
13Вивчення сучасних мов програмування. Мова Python
14Вивчення сучасних мов програмування. Мова C#
15Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти засобами інтернет-сервісів в умовах упровадження НУШ (для педагогічних працівників ЗЗСО)
16Сервіси для створення навчальних відео: практика використання (для педагогічних працівників ЗДО та ЗЗСО)
17Хмарні технології: лайфхаки для створення та використання презентацій (для педагогічних працівників ЗДО та ЗЗСО)
18Інтерактивні книги та комікси – сучасні інструменти вчителя НУШ (для педагогічних працівників ЗДО та ЗЗСО)
IV. КАФЕДРА ТЕОРІЇ І МЕТОДИКИ ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
Комплексні освітні програми – 36 акад. год.
1ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вчителів початкової школи
2ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, що викладають інформатику в початкових класах
3ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, що викладають українську мову (на поділі класу)
4ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вихователя групи подовженого дня
5ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вихователя для супроводу дітей
Комплексні освітні програми – 72 акад. год.
6ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вихователів – методистів закладів дошкільної освіти
7ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації вихователів закладів дошкільної освіти
8ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації музичних керівників закладів дошкільної освіти
9ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації керівників гуртків закладів дошкільної освіти
10ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації інструкторів з фізкультури закладів дошкільної освіти
Освітні програми за темою (напрямом) – 30-12 акад. годин
11ОСВІТНЯ ПРОГРАМА підвищення кваліфікації (спеціалізація) «Вчителі початкових класів, новопризначені вчителі, що не пройшли базову підготовку НУШ»
12ОСВІТНЯ ПРОГРАМА підвищення кваліфікації (за тематичним напрямом) «Психолого-педагогічна підтримка дітей та дорослих в умовах надзвичайних ситуацій»
Тематичні освітні програми підвищення кваліфікації / авторські курси
13Розвиток професійної компетентності вихователя ЗДО в контексті Професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти» (як додаткова спеціалізація до основної посади /фаху)
14Розвиток професійної компетентності вихователя ЗДО групи раннього віку в контексті оновленого Державного стандарту дошкільної освіти
15Підвищення кваліфікації музичного керівника ЗДО в контексті оновленого Державного стандарту дошкільної освіти» (як додаткова спеціалізація до основної посади /фаху)
16Підвищення кваліфікації керівника гуртка ЗДО в контексті оновленого Державного стандарту дошкільної освіти» (як додаткова спеціалізація до основної посади /фаху)
17Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності педагога ЗДО відповідно до Професійного стандарту
18Український віночок. Хмельниччина (методика викладання інтегрованого курсу «Культура добросусідства»). Міжкультурна і громадянська освіта
19Вчителі початкової школи, новопризначені вчителі, що не пройшли базову підготовку НУШ
20Розвиток професійної компетентності вчителя початкової школи крізь призму сертифікації та інституційного аудиту
21Роль вчителя початкової школи в системі оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти
22Роль вчителя початкової школи у формуванні освітнього середовища: розвивального, мотивуючого, безпечного і комфортного для дитини
23Розвиток професійної компетентності вихователя групи подовженого дня
24Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу в умовах дистанційного навчання
25Психолого-педагогічна підтримка дітей та дорослих в умовах надзвичайних ситуацій (для педагогічних працівників ЗДО та початкової школи)
26Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція
27Подолання освітніх втрат у початковій школі. Формати вимірювання та подолання навчальних втрат
28Ефективні техніки читання у початковій школі
29Медіагігієна вчителя початкової школи
30Методичний конструктор підготовки учителя початкових класів до уроку
31Ресурсний підхід до подолання особистістю кризових ситуацій
32Підприємницька компетентність. Як навчити розвивати підприємницьку компетентність і ініціативність у дітей. Таймменеджмент і особистісна ефективність. в контексті інтегрованого курсу «Культура добросусідства»
V. КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ
Комплексні освітні програми – 36 акад. год.
1ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації бібліотекарів закладів освіти
2ОСВІТНЯ ПРОГРАМА підвищення кваліфікації вчителів перших класів всеукраїнського науково-педагогічного проєкту “Інтелект України”
3ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти
Комплексні освітні програми – 72 акад. год.
4ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації директорів закладів дошкільної освіти
5ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації директорів закладів загальної середньої освіти
6ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації директорів закладів позашкільної освіти
7ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації директорів та консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників
8ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації завідувачів відділів, методистів, культорганізаторів закладів позашкільної освіти
9ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації заступників директорів з навчальної, навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти
10ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації заступників директорів з виховної роботи закладів загальної середньої освіти
11ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації заступників директорів закладів позашкільної освіти
12ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації керівників гуртків еколого- натуралістичного напряму закладів загальної середньої та позашкільної освіти
13ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації керівників гуртків науково-технічного напряму закладів загальної середньої та позашкільної освіти
14ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації керівників гуртків туристсько-краєзнавчого напряму закладів загальної середньої та позашкільної освіти
15ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації керівників гуртків закладів загальної середньої та позашкільної освіти
Комплексні освітні програми – 90 акад. год.
16ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації новопризначених директорів ЗЗСО (термін роботи на займаній посаді до 2-х років), що пройшли навчання в ХОІППО в 2023 році як новопризначені керівники за 90-годинною програмою
17ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації директорів закладів дошкільної освіти та вихователів
18ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації новопризначених заступників директорів ЗЗСО з навчальної, навчально-виховної, виховної роботи (термін роботи на займаній посаді до 2-х років), що пройшли навчання в ХОІППО в 2023 році як новопризначені керівники за 90-годинною програмoю
19ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації новопризначених директорів ЗЗСО (термін роботи на займаній посаді до 2-х років)
20ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (комплексна) підвищення кваліфікації новопризначених заступників директорів ЗЗСО з навчальної, навчально-виховної, виховної роботи (термін роботи на займаній посаді до 2-х років)
Тематичні освітні програми підвищення кваліфікації / авторські курси
21Керівні працівники закладів освіти «Підготовка закладу освіти до інституційного аудиту»
22Керівні та педагогічні працівники закладів освіти «Атестація педагогічних працівників у контексті сучасних вимог»
23Керівні працівники закладів освіти «Правила організації діловодства в закладах освіти: нові вимоги та стандарти»
24Керівники закладів загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти «Фінансова політика закладу освіти в умовах автономії. Залучення додаткових ресурсів для розвитку закладу освіти»
25Керівники закладів освіти, директори та консультанти ЦПРПП «Вивчення якості педагогічної діяльності в системі внутрішнього моніторингу якості освіти»
VI. Програми нової української школи
№ з/пКатегорія педагогічних працівників / Фахова спрямованість напряму 
I. Освітні програми кафедри педагогіки та психології 
дошкільної і початкової освіти
Комплексні освітні програми підвищення кваліфікації за фахом 
(72 акад. год. на базі Інституту або на базі закладу замовника)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Комплексні освітні програми підвищення кваліфікації за фахом
(36 акад. год. на базі Інституту або на базі закладу замовника)
13
14
15
16
17
18
19
20
Тематичні/Авторські освітні програми підвищення кваліфікації за фахом
(на базі Інституту / закладу замовника)
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
II. Освітні програми кафедри психології та інклюзивної освіти, методик природничо-математичних дисциплін і технологій
Комплексні освітні програми підвищення кваліфікації за фахом (72 акад. год. на базі Інституту / на базі закладу замовника)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Комплексні освітні програми підвищення кваліфікації за фахом
(36 акад. год. на базі Інституту / на базі закладу замовника)
19
20
21
22
23
24
25
26
Освітні програми підвищення кваліфікації за фахом/напрямом(36 акад. год. на базі Інституту / закладу замовника)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

Тематичні/Авторські освітні програми підвищення кваліфікації без виділення фаху
(на базі Інституту)
12
13
14
15
16
17
18
III. Освітні програми кафедри теорії та методик суспільно-гуманітарних дисциплін
Комплексні освітні програми підвищення кваліфікації за фахом 
(36 акад. год на базі Інституту / на базі закладу замовника)
1Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів історії
2Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів інтегрованих курсів
5-6 класів «Історія та громадянська освіта»
3Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів громадянської
освіти
4Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів української мови та
літератури
5Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів образотворчого
мистецтва
6Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів музичного
мистецтва
7Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів мистецтва
8Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів німецької мови
9Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів польської мови
10Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів зарубіжної
літератури
11Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів англійської мови
12Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів англійської мови,
які викладають в початкових класах
13Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів французької мови
Освітні програми підвищення кваліфікації за фахом/напрямом
(36 акад. год. на базі Інституту / закладу замовника)
14Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів музичного
мистецтва, які викладають в початковій школі
15Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів образотворчого
мистецтва, музичного мистецтва, інтегрованого курсу «Мистецтво», які
викладають в початковій школі
16Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів правознавства
17Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів курсу «Духовність
і мораль в житті людини і суспільства 5-6 класи»
18Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів предметів
духовно-морального спрямування (етика, християнська етика)
Тематичні освітні програми підвищення кваліфікації 
(на базі Інституту)
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
IV. Освітні програми кафедри менеджменту та освітніх технологій
Комплексні освітні програми підвищення кваліфікації за фахом 
(90 акад. год на базі Інституту)
1
2
3
Комплексні освітні програми підвищення кваліфікації за фахом 
(72 акад. год на базі Інституту / на базі закладу замовника)
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Комплексні освітні програми підвищення кваліфікації за фахом/напрямом 
(36 акад. год. на базі Інституту / закладу замовника)
16
17
18
19
20
Освітні програми підвищення кваліфікації за фахом/напрямом(36 акад. год. на базі Інституту / закладу замовника)
21
22
23
24
25
Тематичні/Авторські освітні програми підвищення кваліфікації за фахом/напрямом(на базі Інституту)