Конкурентні переваги кафедри формувалися і накопичувалися роками. Це безцінний інтелектуальний капітал всіх викладачів, результат цінностей, що спільно виробляються колективом кафедри, сплав знань, досвіду, партнерства та іміджу.
Науково-дослідна тема кафедри:
«Науково-методичний супровід розвитку професійних компетентностей педагога в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти»
Місія кафедри – підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які оволодівають новими та вдосконалюють набуті професійні знання, сучасні навички та необхідні компетентності на основі інноваційної та якісної підготовки викладачами кафедри, що ефективно здійснюють взаємодію в професійному та суспільному середовищі і є конкурентноздатними на ринку праці.
Принципи роботи кафедри: динамічність, мобільність, гнучкість, альтернативність, комплексність, колективна та особистісна відповідальність, рефлексія, публічність.
Склад кафедри:
ПІБ, посада, контакти | Тема науково-дослідницької роботи |
Гулеватий Андрій Анатолійович – завідувач кафедри, кандидат психологічних наук, доцент. e-mail: gula@ukr.net Резюме | |
Войтович Галина Іванівна – старший викладач, відмінник освіти України е-mail: vgiosvita@ukr.net Резюме | Формування професійних компетентностей асистентів вчителів як основи забезпечення якості інклюзивної освіти НУШ |
Клімкіна Наталія Григорівна – старший викладач, кандидат педагогічних наук e-mail: nklimkina@ukr.net Резюме | Реалізація андрагогічного підходу до неперервного навчання в сучасних умовах функціонування системи освіти дорослих |
Сологуб Олександра Станіславівна ст. викладач e-mail: l.solodub@gmail.com Резюме | Науково-методичний супровід педагогічних працівників з питань використання цифрових інструментів в умовах впровадження Державного стандарту базової середньої освіти |
Максименко Вероніка Анатоліївна ст. викладач e-mail: v_maksimenko@online.ua Резюме | Формування інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників області щодо використання Інтернет-сервісів для створення навчального контенту |
Основна мета кафедри – задоволення потреб працівників педагогічної сфери освітніх послуг регіону на підготовку фахівців в галузі освіти, що володіють теоретичними знаннями й практичним навичками їх ефективного застосовування в процесі професійної діяльності.
Напрямки роботи:
- • підвищення кваліфікації педагогічних працівників відповідно до регіонального замовлення;
- • організація та науково-методичне забезпечення додаткових курсів на комерційній основі;
- • розробка навчальних планів та програм курсів підвищення педагогічної кваліфікації;
- • науковий супровід та керівництво науково-дослідної і дослідно-експериментальної роботи;
- • організація всеукраїнських, регіональних, науково-практичних конференцій, семінарів, вебінарів та інших заходів;
- • постійний професійний розвиток наукових та науково-педагогічних працівників кафедри;
- • висвітлення результатів наукових досліджень працівниками кафедри на міжнародних, всеукраїнських та регіональних конференціях, в наукових публікаціях, у ЗМІ;
- • організація та науково-методичне забезпечення дистанційного навчання на платформі Moodle;
- • експертиза професійної майстерності учасників всеукраїнського конкурсу «Вчитель року»;
- • Вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду, перспективних педагогічних технологій з метою підвищення професійної компетентності педагогічних працівників.
Завдання кафедри:
• визначення пріоритетних напрямів підготовки педагогічних працівників в системі підвищення кваліфікації;
• розробка науково-методичного забезпечення освітнього процесу підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
• щорічне оновлення змісту освітніх програм та навчальних планів відповідно до Державних стандартів та Професійних стандартів працівників галузі освіти;
• здійснення навчальної, навчально-методичної, методичної, організаційної, науково-дослідної та дослідно-експериментальної роботи членами кафедри;
• розробка та апробація нових підходів, моделей, технологій, методів
освітньої діяльності.
• Розробка, апробація та впровадження нових форм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, організація дистанційної роботи слухачів курсів.
• Розробка сучасного науково-методичного забезпечення предметів природничо-математичної освіти та освітньої галузі «Технології».
• Розробка та видання навчальних підручників, навчально-методичних, методичних матеріалів і рекомендацій з актуальних проблем природничо-математичної освіти та освітньої галузі «Технології».
• Організація та проведення семінарів, конференцій, круглих столів, тренінгів, вебінарів з обговорення актуальних проблем викладання предметів природничо-математичного циклу та галузі «Технології».
• Формування інформаційно-цифрової компетентності сучасного вчителя.