Емоційний інтелект як передумова розвитку успішної  та стресостійкої особистості

В умовах війни значно збільшилась потреба у наданні психологічної допомоги дітям, учням, педагогам,  сім’ям воїнів Збройних сил України,  родинам загиблих, вимушеним переселенцям. Найбільш розповсюдженими проблемами є: гострі емоційні розлади, реактивні стани, посттравматичні стресові розлади, горе, переживання втрати близьких, дезорієнтація та панічні напади.

Саме тому, 22.03.2022 р. Хмельницьким обласним навчально-методичним центром психологічної служби Хмельницького ОІППО було проведено онлайн-семінар для практичних психологів, соціальних педагогів закладів позашкільної освіти «Емоційний інтелект як передумова розвитку успішної  та стресостійкої особистості» основна увага  під час якого була приділена таким питанням:

– Нормативні документи з питань  організації соціально-психологічної
допомоги працівниками психологічної
служби в умовах війни (Пастух Л.В. методист  ОНМЦПС);

– Діагностика і розвиток емоційного інтелекту та емоційної саморегуляції здобувачів освіти в умовах війни (Бельська В.В. – практичний психолог Чорноострівського НВК);

– Розвиток емоційного інтелекту гуртківців, як підґрунтя формування  соціально-психологічних компетентностей особистості та стресостійкості (Марціновська І.П. – практичний психолог Кам’янець-Подільського міського центру  дитячої та юнацької творчості);

– Документальне кіно як інструмент розвитку емоційного інтелекту. З досвіду роботи й співпраці з ГО «Докудейс»        (Рула С.М. – практичний психолог Шепетівського міського центру  дитячої та юнацької творчості).

Страшнюк Ж.Д.  (завідувачка ОНМЦПС) закцентувала увагу на необхідності забезпечення екологічності та надійності психологічних форм і методів, здійснення супервізійних та експертних заходів  психологічної підтримки фахівців психологічної служби закладів освіти.