Діагностичний інструментарій практичного психолога в інклюзивно – ресурсному центрі

28 жовтня 2021 року Обласним ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти було проведено онлайн семінар-практикум для фахівців інклюзивно – ресурсних центрів (практичні психологи) «Діагностичний інструментарій практичного психолога в інклюзивно – ресурсному центрі».

На семінар-практикум був запрошений доктор філософії в галузі соціальних і поведінкових наук, практичний психолог Комунальної установи інклюзивно-ресурсного центру №3 Миколаївської міської ради  Д.В. Прасол, який акцентував увагу на налагодженні контакту з дитиною з особливими освітніми потребами під час  оцінки та урахування особливостей психофізичного розвитку, а також презентував співавторську книгу  «Практичний психолог в інклюзивно-ресурсному центрі».

С.В. Мельник завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти наголосила на актуальності  використання різнопланового психодіагностичного інструментарію фахівцями в інклюзивно-ресурсному центрі.

З організацією діяльності практичного психолога в інклюзивно-ресурсному центрі ознайомила методист центру І.В. Кручик.

На діагностичному стандартизованому інструментарію практичного психолога в інклюзивно-ресурсному центрі зупинилися сертифіковані фахівці (практичні психологи) Кам’янець-Подільського інклюзивно-ресурсного центру О.О. Рудницька та  Н.М. Намок, Красилівського інклюзивно-ресурсного центру С.А. Манзенюк.

Щодо  використання діагностичного інструментарію практичного психолога в роботі з  дітьми з    особливими освітніми потребами за різними видами порушень в умовах інклюзивно-ресурсного центру поділилася О.В. Миколаєць,  практичний психолог Старосинявського  інклюзивно-ресурсного центру.

Учасники заходу дійшли спільної думки, що хороший психолог  має бути конкурентоспроможним, постійно працювати над удосконаленням себе та розвитком компетентностей, опановувати нові форми та методи роботи.

За  матеріалами  Хмельницького ОРЦ