«Забезпечення інклюзивного навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти»

28 вересня 2021 року згідно плану роботи Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Обласним ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти був проведений семінар для директорів інклюзивно-ресурсних центрів, директорів та педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти «Забезпечення інклюзивного навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти».

До обговорення з актуальних питань щодо впровадження інклюзії у сучасному навчально-виховному процесі закладів професійної (професійно-технічної) освіти долучилася проректор ХОІППО Харчук Антоніна Михайлівна.

Завідувачка Обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Мельник Світлана Володимирівна наголосила на актуальності проблеми вибору професій дітей з особливими освітніми потребами та на реалізації завдань профорієнтаційної роботи в умовах інклюзивного навчання. Методисти центру Кручик Ірина Володимирівна, Ярмоленко Сніжана Гнатівна інформували про нормативно-правове забезпечення закладів професійної (професійно-технічної) освіти та організацію інклюзивного навчання та роль практичного психолога, соціального педагога в закладах професійно-технічної області в закладах П(ПТ)О.

Поділилася досвідом роботи про організацію роботи фахівців інклюзивно-ресурсних центрів при вивченні особливих освітніх потреб, про адаптацію та модифікацію в освітньому процесі дітей з ООП, Рибак Ольга Анатоліївна, директор Хмельницького ІРЦ №1.

Про особливості інклюзивного навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти учасників семінару ознайомили Ворона Юлія Володимирівна, методист лабораторії підвищення кваліфікації та дослідно-експериментальної роботи; Верещагіна Валентина Іллівна, заступник директора з навчально-виховної роботи ВПУ №38 та Січкар Марина Іванівна, практичний психолог ВПУ №38.

Учасники семінару обговорили подальшу співпрацю між інклюзивно-ресурсними центрами та професійними (професійно-технічними) закладами освіти, обміну досвідом задля покращення спільної роботи.