14 травня Хмельницьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти імені Анатолія Назаренка проведено вебінар для керівників педагогічних спільнот, голів методичних об’єднань вчителів початкових класів.
Антоніна Галас, методист науково-методичного центру професійного розвитку керівних та педагогічних працівників установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти, акцентувала увагу на тому, що варто знати батькам і здобувачам освіти про завершення 2024-2025 навчального року, на особливостях підсумкового оцінювання, нагородженні учнів, заповненні класних журналів та Свідоцтв досягнень.
Літні канікули залишаються не лише періодом відпочинку, а й психологічного відновлення, стають нагодою для школярів перезавантажитися, отримати нові враження, зміцнити здоров’я та відновити внутрішню рівновагу.
Цікавими ідеями, які допоможуть яскраво завершити навчальний рік, залишити позитивні спогади на все літо, поділилась Людмила Ряба, методистка бренду «Формула», видавництва «Лінгвіст».
Презентовано прийоми підведення підсумків навчального року: «Від А до Я», «Хіт парад знань», «Дерево досягнень», «Сонце емоцій», «Наші спогади»; опитувальник «Мій навчальний рік», «Альбом-щорічник», «Спільний пазл»; щодо спільного з учнями планування на літо: «Літня карта бажань», «Літній список справ», «Окуляри мрій», «Літня зустріч класу», «Валіза на літо».
Щоб літній відпочинок не був зіпсований, учасники зустрічі отримали поради якв цікавій формі повторити з дітьми правила безпеки: «Озвучуємо мультфільм», «Комікс/Інфографіка безпеки», «Безпечний маршрут», «Квест безпеки».
Літо – важливий період не лише для дітей, а й для педагогів, які зможуть переосмислити підходи, підготуватися до нового року та відновити власний ресурс, використовуючи прийоми від Людмили Рябої: «Фотосинтез позитиву», «Режим Бермудського трикутника», «Літня сплячка для червоної ручки», «Перезавантаження системи «Вчитель 1.0», «Антигравітація для планів», «Закон збереження дитячої енергії, «Ефект повітряної кульки», «Чек-лист вчителю».
Учасники вебінару також отримали відповіді на запитання, що у них виникали.