Робота з обдарованими учнями з інформатики

В час війни важливо учням пропонувати онлайн-ресурс для самостійної роботи, розвитку своїх здібностей. Один із таких напрямів – робота з учнями з питань вивчення програмування. Такі ресурси пропонує науково-методичний центр навчально-інформаційного забезпечення, ІКТ і видавничої діяльності. Серед них – «Дистанційна школа програмування» [електронний ресурс, доступ за покликанням: https://sbs.hoippo.km.ua/] та Інтернет-олімпіада з програмування, яка цьогоріч проводиться уже 25-й раз [електронний ресурс, доступ за покликанням: http://zoi.hoippo.km.ua/].

Саме про це йшлося на обласному вебінарі, який відбувся 19 вересня. Методисти центру підбили підсумки минулого начального року і накреслили заходи на поточний навчальний рік.

  • Віталій Ребрина підбив підсумки XXIV та повідомив про особливості проведення ХХV обласної учнівської інтернет-олімпіади з програмування у 2024/2025 навчальному році.
  • Віталій Зубик розповів про організацію роботи дистанційної школи програмування на основі запровадження філій обласного факультативу з програмування.
  • Наталія Наконечна повідомила про підсумки третього та четвертого етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з інформатики (програмування) та інформаційних технологій у 2023/2024 навчальному році та про підсумки Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерного мислення “Бобер-2023” та організацію конкурсу “Бобер” у 2024/2025 навчальному році.

До вебінару долучився викладач Ужгородського національного університету Сергій Вапнічний, який презентував посібник для вчителів та учнів «99 задач із розв’язками мовою програмування C++/ Вапнічний С.Д., Зубик В.В., Ребрина В.А.: [Навч.посіб.]» та оцінив роботу з обдарованими учнями у Хмельницькій області як таку, що заслуговує на увагу.

Запис вебінару можна переглянути за покликанням:

https://dn.hoippo.km.ua/playback/presentation/2.3/63128c7bdf31b0c99aaf0662c8da738d911f0fed-1726745311460

На світлинах доповідачі та учасники вебінару

Підготував В.Ребрина.