Деякі питання організації та проведення супервізії. Накази

Наказ МОН України від 18.10.2019 № 1313 “Деякі питання організації та проведення супервізії”– https://hoippo.km.ua/wp-content/uploads/2021/11/Наказ-МОН-від-18.10.2019-№1313.pdf Наказ МОН України від 04.03.2020 № 346 “Про внесення змін до Програми проведення супервізії” – https://hoippo.km.ua/wp-content/uploads/2021/11/наказ-мон-про-внесення-змін-до-програми-проведення-супервізії.pdf

НОРМАТИВНА БАЗА СУПЕРВІЗІЇ

НОРМАТИВНА БАЗА: Типове положення про проведення супервізії впровадження Концепції «Нова українська школа» – https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2018/12/SUPERVIZIYA-POLOZHENN-2.pdf Постанова КМУ від 4 квітня 2018 р. № 237 Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова …

Супервізія для педагогів НУШ

Шановні колеги, команда супервізорів ХОІППО має можливість надати вам професійну підтримку щодо роботи в умовах Нової української школи. Саме супервізія може підштовхнути вас до пошуку нових знань, можливостей і вмотивувати на піклування про себе. Кваліфіковане долання синдрому «вигорання» як емоційного, …

«Організація діяльності команди психолого-педагогічного супроводу в умовах інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти»

25 листопада 2021 року згідно плану роботи Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Обласним ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти був проведений семінар-практикум для директорів інклюзивно-ресурсних центрів, директорів та педагогічних працівників закладів дошкільної освіти «Організація діяльності команди психолого-педагогічного супроводу в умовах …

Документообіг в інклюзивно-ресурсному центрі. Автоматизація роботи інклюзивно-ресурсного центру в автоматизованій системі ІРЦ

18 листопада 2021 року згідно плану роботи Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Обласним ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти був проведений вебінар для директорів інклюзивно-ресурсних центрів «Документообіг в інклюзивно-ресурсному центрі. Автоматизація роботи інклюзивно-ресурсного центру в автоматизованій системі ІРЦ».Завідувач обласного ресурсного …

Підсумки інтернет-конкурс на кращу методичну розробку: «Ефективне застосування онлайн інструментів на уроках в початкових класах»

З метою виявлення й пропаганди кращого педагогічного досвіду з питань удосконалення освітнього процесу початкової освіти в умовах дистанційного навчання; ефективного застосування онлайн інструментів на уроках в початкових класах; підвищення професійного рівня, творчої активності педагогів початкової освіти, залучення їх до вирішення …

Проведено спільне засідання Творчої майстерні вчителів початкових класів

17.11.2021 року проведено спільне засідання Творчої майстерні вчителів початкових класів – «молодих спеціалістів» ( стаж роботи до трьох років) та Школи вищої педагогічної майстерності керівників методичних об’єднань, творчих груп учителів початкових класів «Сучасний урок в початковій школі». У онлайн google …

Неперервнiсть та наступнiсть мiж початковою i базовою загальною середньою освiтою як передумови успiху реформ нової української школи

18 листопада 2021 року кафедрою теорії та методик природничо-математичних дисциплін і технологій Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти було проведено круглий стіл на тему «Неперервність та наступність між початковою і базовою загальною середньою освітою як передумови успіху реформ нової української …

Наказ про проведення всеукраїнського конкурсу “Учитель року – 2022”

Наказ Департаменту освіти, науки, молоді та спорту Хмельницькоїобласної державної адміністрації від 16.11.2021 № 510-од «Пропроведення першого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учительроку – 2022» https://hoippo.km.ua/wp-content/uploads/2021/11/626-від-17.11.21-наказ510од.pdf Умови та порядок проведення першого (обласного) туру всеукраїнськогоконкурсу «Учитель року – 2022» https://hoippo.km.ua/wp-content/uploads/2021/11/626-від-17.11.21-Умови-конкурсу-УР-2022.pdf