27 вересня 2023 року обласним ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти проведено семінар-практикум для фахівців (консультантів) інклюзивно-ресурсних центрів, керівників, вчителів та асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти «Особливості складання та перегляду індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного середовища закладу дошкільної освіти».
Захід проведений з метою актуалізації знань щодо нормативно-правової бази інклюзивного закладу освіти, розширення та систематизації знань, забезпечення якісної інклюзивної освіти, використання різних стратегій та технологій роботи, постановки смарт-цілей, які сприяють освітньому розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
До роботи семінару-практикуму долучились проректор з науково-методичної роботи Інституту Антоніна Харчук та завідувач сектору спеціальної освіти та інклюзивного навчання управління дошкільної та загальної середньої освіти і ресурсного забезпечення Департаменту освіти та науки Хмельницької обласної державної адміністрації Алла Марисюк.
З питанням «Формування освітньої траєкторії розвитку дітей з особливими освітніми потребами» виступила завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Інституту Ганна Синявська.
Про вимоги до програмно-методичного забезпечення освітнього процесу учнів з ООП ознайомила методист науково-методичного центру професійного розвитку педагогічних і керівних працівників установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти Інституту Нінель Грицюк.
Цікавий досвід роботи презентували директор Теофіпольського інклюзивно-ресурсного центру Ганна Гладищук та фахівець (консультант) практичний психолог центру Ганна Данилюк.
Про особливості роботи щодо постановки та реалізації смарт-цілей у розроблені індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами повідомила заступник директора з виховної роботи Теофіпольського ліцею №3 Марина Михальчук.
У заході взяли участь 362 учасники, які мали можливість обговорити актуальні питання інклюзивної освіти у контексті реалізації завдань закладів загальної середньої освіти.