Хмельниччина завершила проведення основного етапу міжнародного порівняльного дослідження якості освіти PISA-2022 в повному обсязі!

До вибірки дослідження було включено 266 учнів та студентів 8 закладів загальної середньої та вищої освіти нашої області: 

  1. Дашковецького ліцею Віньковецької селищної ради;
  2. Дунаєвецької ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 Дунаєвецької міської ради;
  3. Навчально-виховного об’єднання №5 міста Хмельницького імені Сергія Єфремова;
  4. Опорного закладу освіти Кустовецький ліцей Полонської міської ради Полонської міської об’єднаної територіальної громади;
  5. Полонського ліцею № 7 ім. М. Сливки (Полонський НВК №2 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 – дошкільний навчальний заклад» Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади);
  6. Федорівської загальноосвітньої школа I-III ступенів Хмельницького району;
  7. Хмельницької гімназії №1 імені Володимира Красицького;
  8. Хмельницького кооперативного фахового коледжу Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту.

Дослідження, незважаючи на умови воєнного стану, постійні тривоги, які лунали упродовж цього часу кількадесят разів, відключення електроенергії та, відповідно, зміни у графіку дослідження, в нашій області було проведено у повному обсязі. Загалом у тестуванні взяло участь 215 осіб. 

Велика подяка всім причетним: керівникам закладів освіти, відповідальним за пункти тестування, старшим інструкторам та адміністраторам комп’ютерного оцінювання, а найголовніше – 15-річним підліткам, учням та студентам, які з’явились на тестування та в надзвичайних умовах працювали над матеріалами: толерантні та тактовні, дисципліновані та відповідальні. Саме від них та їхніх батьків ми отримали максимальний рівень розуміння ситуації, підтримки та відваги. Всі продемонстрували максимальний рівень організації, відповідальності та злагодженої роботи.

Україна в черговий раз продемонструвала світовій спільноті, що їй під силу будь-які завдання! 

Україна бере участь в дослідженні PISA уже другий раз (вперше ми стали учасниками цього дослідження у 2018 році), але у комп’ютерному варіанті тестування – вперше! Важливість PISA для нашої країни, і не тільки для нас, визначається рядом аспектів. Зокрема, отримання об’єктивної інформації про готовність молодих громадян до повноцінного життя в сучасному суспільстві відповідно до міжнародних стандартів; розуміння чинників, які впливають на ефективність освіти в країні; можливість приймати рішення та формувати національну освітню політику на основі реальних даних про стан вітчизняної системи освіти. Крім того, завдання PISA та методологія оцінювання їхнього виконання слугуватимуть практичним орієнтиром для освітян у становленні компетентнісної парадигми освіти в Україні.