Організаційно-педагогічні технології в практиці роботи позашкільних навчальних закладів у контексті методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу у 2021-2022 н.р.

Для педагогів позашкілля важливо навчитися організовувати дистанційне навчання з вихованцями, використовуючи різні педагогічні інструменти, формувати власний навчальний контент. Тож на часі тема вебінару «Організаційно-педагогічні технології в практиці роботи позашкільних навчальних закладів у контексті методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу у 2021-2022 навчальному році» як зручний і цікавий спосіб підвищення педагогічної майстерності та самоосвіти.
Присутні на вебінарі: перший проректор ХОІППО-Гіджеліцький І.К., методисти НМЦ охорони праці, безпеки життєдіяльності, виховної роботи та позашкільної освіти, відповідальні за виховну і позашкільну освіту центрів професійного розвитку, директори, методисти, заступники директорів позашкільних навчальних закладів.
«Інфомедійна компетентність педагога-позашкільника» – наукова тема, яку розкрила у своєму виступі Зазуліна Л. В., старший викладач кафедри менеджменту та освітніх технологій Хмельницького ОІППО, кандидат педагогічних наук.
Професійно ділилися досвідом, висловлювали свої пропозиції про форми, прийоми, завдання, зміни в період упровадження змішаного та дистанційного навчання, організації дослідно-експериментальної роботи, навчально-методичного супроводу, координації зусиль виконавчої влади, громадських організацій, здійснення національно-патріотичного виховання, про ефективність музейної педагогіки: директори ПНЗ Кінь О. О., Чекман М. В.; методисти ПНЗ Верстюк В. І., Звонарьова Н. М.; культорганізатор Пустова Т. Є.; керівник гуртка, методист Казимірова О. І.
Програмою вебінару було охоплено найголовніші напрями організації освітнього процесу ПНЗ у 2021-2022 н.р. Розв’язували важливі освітні проблеми через пошук нової інформації та наявний педагогічний досвід. Виступами охоплено широкий спектр тем і дисциплін: практичні прийоми, практикуми з використання навчальних додатків, методики роботи з вихованцями в позашкільному навчальному закладі.