Рефлексія конкурсу-виставки у номінації «Дошкільна освіта»

31 січня 2025 року на базі Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Анатолія Назаренка відбувся вебінар для керівників територіальних професійних спільнот дошкільної освіти. Організатором заходу виступила Оксана Кулик, методист НМЦ професійного розвитку керівних та педагогічних працівників ХОІППО ім. А. Назаренка.

Мета вебінару

  • Підведення підсумків обласного педагогічного конкурсу-виставки «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування» у 2024 році в номінації «Дошкільна освіта».
  • Аналіз досягнень педагогів, обговорення успішних практик та перспективних напрямів розвитку дошкільної освіти.
  • Визначення стратегічних завдань на 2025 рік.

Основні питання вебінару

  • Аналіз представлених проектів та їх впливу на освітній процес.
  • Визначення тенденцій та викликів у сфері дошкільної освіти регіону.
  • Обговорення механізмів ефективної взаємодії професійних спільнот.
  • Напрацювання шляхів підвищення якості та доступності дошкільної освіти.

Доповідачі вебінару:
Кулик Оксана Олександрівна – методист НМЦ ХОІППО, організатор заходу.
Денисова Оксана Анатоліївна – директор Хмельницького ЗДО №8 «Малятко», член експертної комісії конкурсу.

Пастернак Олександра Віленівна – методист інформатики НМЦ ХОІППО.
Харченко Алла Анатоліївна – старший викладач кафедри теорії та методик дошкільної та початкової освіти ХОІППО.
Вільчанська Тетяна Василівна – вихователь-методист Дунаєвецького ЗДО №1 «Ромашка», член експертної комісії конкурсу.

Ключові результати вебінару

  • Проведено детальний аналіз конкурсних проєктів, визначено їхні сильні та слабкі сторони.
  • Окреслено пріоритети розвитку дошкільної освіти у Хмельницькій області на 2025 рік.
  • Напрацьовано рекомендації щодо підвищення рівня підготовки педагогів та впровадження інноваційних методик.
  • Визначено механізми співпраці територіальних професійних спільнот для обміну досвідом та підтримки освітніх ініціатив.

Учасники заходу висловили вдячність організаторам за змістовний аналіз і професійний підхід, а також підтвердили готовність до активної співпраці задля покращення якості дошкільної освіти у регіоні.