Концептуальні аспекти функціонування та розвитку сучасної української школи

18. 02. 2020 року відповідно до плану роботи Хмельницького ОІППО на базі Хмельницької санаторної школи проведено обласний семінар директорів та заступників директорів з навчальної, навчально-виховної роботи закладів інституційного догляду та виховання дітей загальної середньої та спеціальної освіти «Концептуальні аспекти функціонування та розвитку сучасної української школи». В роботі семінару взяли участь ректор Хмельницького ОІППО                    В. Очеретянко, перший проектор Хмельницького ОІППО О. Попик, завідувач сектору спеціальної та інклюзивної освіти Департаменту освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації А. Марисюк, головний спеціаліст даного сектору В. Гончарук, методист науково-методичного центру дошкільної, початкової та спеціальної освіти Хмельницького ОІППО Н. Грицюк.

      Мета семінару – підвищення компетентності керівників закладів інституційного догляду та виховання дітей загальної середньої та спеціальної освіти з питань створення умов для забезпечення інноваційного підходу до освітнього процесу, формування та розвитку творчої особистості, розвитку фахової компетентності педагогічних працівників освітніх закладів різного типу в процесі реалізації основних положень Концепції Нової української школи.

     Під час проведення практично-інтерактивного модуля модератори заходу – директор Хмельницької санаторної школи Л. Підгорна, заступник директора з навчально-виховної роботи Л. Монастирська, педагоги-тренери санаторної школи продемонстрували приклади практичного застосування квесту у проведенні педагогічної ради освітнього закладу, активну участь у якому взяли всі учасники семінару.

     Участь у роботі 4 локацій дала можливість учасникам семінару розширити свої знання про роль сучасного вчителя в успішній реалізації Нової української школи, в партнерській взаємодії, оцінюванні учнів та розвитку їх творчих здібностей. В інтерактивному форматі учасники заходу проявили активність, креативність, вміння швидко приймати рішення, продемонстрували інтенсивність групової взаємодії, ділились особистим досвідом, професійними знаннями і вміннями.