Діагностичний інструментарій практичного психолога в інклюзивно-ресурсному центрі

25 лютого 2020 року Хмельницьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти, обласним ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти спільно з Департаментом освіти і науки на базі Ізяславсьного інклюзивно-ресурсного центру було проведено семінар-практикум для практичних психологів «Діагностичний інструментарій практичного психолога в інклюзивно-ресурсному центрі».

Мета семінару-практикуму – розширення діапазону теоретичного та практичного використання діагностичних інструментів щодо виявлення спроможності дітей з особливими освітніми потребами та  підвищення рівня професійної компетентності практичних психологів інклюзивно-ресурсних центрів з питань ефективності використання та підбору психодіагностичних технік в роботі з дітьми з особливими потребами.

В семінарі взяли участь І.Федорчук, голова Ізяславської районної державної адміністрації, С.Шлегель, голова Ізяславської районної ради, Р.Конончук – начальник відділу освіти Ізяславської районної державної адміністрації.

З вітальним словом для учасників семінару-практикуму виступив перший проректор Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти О.Попик, завідувач сектору спеціальної та інклюзивної освіти Департаменту освіти і науки облдержадміністрації А.Марисюк, директор Ізяславського інклюзивно-ресурсного центру С.Гнатюк, в.о. завідувача обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ХОІППО С. Мельник.

Завдяки семінару-практикуму учасники опанували теоретичні знання та засвоїли практичні навички використання психодіагностичних методик, які призначені для того, щоб здійснити комплексну оцінку розвитку дитини з особливими освітніми потребами.

Під час роботи присутні ознайомились із роботою інклюзивно-ресурсного центру Ізяславської районної ради (директор С.Гнатюк), використанням практичним психологом центру психодіагностичних методик практичний психолог (К.Горпинич).

Інклюзивно-ресурсний центр Шепетівської міської ради, директор О.Колісецька та практичні психологи (С.Галагута, Н.Бондарук) акцентували увагу на особливостях психодіагностичної діяльності, психодіагностичних та терапевтичних особливостях застосування методу арт-терапії в роботі практичного психолога в інклюзивно-ресурсному центрі.

Хмельницький обласний ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти