Проблема інтеграції в освітньому процесі у фокусі керівників опорних закладів.

10 квітня 2024 року НМЦ професійного розвитку керівних та педагогічних працівників установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти Хмельницького ОІППО ім. А. Назаренка проведено семінар в дистанційному форматі з проблеми «Інтегративний підхід в освітньому процесі» (методист НМЦ Людмила Гуменюк)

Актуальність інтегративного підходу в освіті обумовлена низкою глобальних світових процесів і тенденцій. В межах семінару розглянуто питання інтегративного підходу в освітньому процесі, чим зумовлена необхідність переформатування традиційних підходів до навчання та формування в учнів цілісної картини світу, необхідних умов для формування цілісної всебічно розвиненої особистості. 

Було розглянуто переваги інтегрованого навчання для учнів і упереджене ставлення педагогів до викладання інтегрованих курсів. Багато педагоів усвідомлюють, що інтеграція надає процесу навчання нову якість. Передусім, це – ефективний засіб комплексного розв’язання освітніх завдань шляхом узагальнення й систематизації знань, цілеспрямоване формування ключових компетентностей та наскрізних умінь особистості, а також подолання освітніх втрат.