03.02.2022 року на базі Інституту проведено онлайн засідання круглого столу голів методичних об’єднань вчителів початкової освіти «Підтримка творчого потенціалу дитини в умовах Нової української школи».
Організовано та проведено круглий стіл методистами початкової освіти Галас А.В., Кулик О.О. Було презентовано та обговорено ряд питань: розвиток творчості в закладі освіти – середовищі класу, ситуація успіху на уроках; особливості та форми роботи з обдарованими учнями; формування дивергентного способу мислення як основи творчого; пошуково-дослідницька діяльність; методи проєктування та моделювання; діяльнісне навчання молодших школярів-питання.
Психолого-педагогічні умови творчого розвитку школярів, особистісні характеристики обдарованих дітей та готовність вчителів до роботи з ними висвітлила методист обласного НМЦ психологічної служби Ніколова Вікторія Вікторівна.
Методисти НМЦ професійного розвитку керівних та педагогічних працівників установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти Хмельницького ОІППО презентували учасникам засідання круглого столу матеріали щодо використання та поширення в практиці нових, ефективних методів освітньої діяльності, зокрема:
Павич Ніна Миколаївна – щодо завдань STEM освіти у початковій школі, актуальності STEM проєктів. Методист продемонструвала зразки виготовлення 3-Д моделей, які можна використовувати під час вивчення інтегрованого курсу ЯДС;
Махмутова Анжела Євгенівна зосередила увагу на особливостях образотворчої та музичної діяльності молодших школярів, значенні предметів освітньої галузі «Мистецтво» щодо творчого розвитку дітей;
Теоретико-методичні засади розвитку творчого потенціалу обдарованих дітей презентувала Кулик Оксана Олександрівна;
Галас Антоніна Вікторівна розкрила методи та прийоми навчально-творчої діяльності учнів початкових класів нової української школи.
Досвідом розвитку та підтримки творчого потенціалу учнів НУШ поділились педагоги області:
Крошко Алла Володимирівна, вчителька початкових класів Нетішинської ЗОШ І-ІІІ ст.№4 щодо засобів навчання на уроках математики, як стартапу підвищення групової творчої активності учнів;
Колісник Світлана Степанівна, вчителька початкових класів Старокостянтинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 щодо ігрової діяльності, роботи в групах, інтерактивного навчання;
Арсенюк Алла Іванівна, вчителька початкових класів Плужненського ліцею ім. Бортника Р.Й. щодо створення ситуації успіху на уроках;
Іванишина Валентина Петрівна, вчителька початкових класів Меджибізького ліцею щодо застосування технології ТРВЗ (теорія розв’язування винахідницьких задач) як засобу творчої активності учнів;
Наталія Володимирівна Гаванюк, вчителька початкових класів Городоцької ЗОШ Iст. Щодо застосування кейс технології як навчального методу для розвитку комунікативних та творчих здібностей дітей;
Березна Світлана Вікторівна, вчителька початкових класів Ізяславського НВК №2 щодо форм роботи з обдарованими дітьми;
Скемська Алла Володимирівна, вчителька початкових класів Слобідко-Красилівської ЗОШ щодо створення умов для розвитку творчих здібностей учнів в умовах дистанційного навчання;
Каракула Інна Миколаївна, вчителька початкових класів Деражнянського ліцею №3 щодо діяльнісного навчання як розвитку творчого потенціалу;
Товстюк Ірина Володимирівна, вчителька початкових класів Нетішинської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 щодо виявлення обдарованих дітей, сфер обдарованості;
Лисак Ірина Радиславівна, вчителька початкових класів Ізяславського НВК №6 щодо розвитку творчого мислення учнів, які навчаються за педагогічною технологією “Росток”.



Кращі зразки педагогічного досвіду поширено на сайті за покликанням – https://cutt.ly/3OICpsx