Теоретико-практичні засади партнерської взаємодії соціономічної та освітньої сфер

24 лютого 2022 року відбудеться міжрегіональний науково-методичний онлайн-семінар

«Теоретико-практичні засади партнерської взаємодії соціономічної та освітньої сфер»

з публікацією у збірнику матеріалів семінару (тези), який буде розміщено у репозитарії Хмельницького національного університету

Для обговорення на семінарі пропонуються такі питання:

1. Методологія партнерської взаємодії.

2. Соціальні, освітні, правові, економічні, медичні аспекти партнерської взаємодії в Україні в умовах пандемії Соvid-19.

3. Партнерська взаємодія суб’єктів освітнього процесу закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), передвищої, вищої та післядипломної освіти.

4. Академічна мобільність – формат партнерської взаємодії суб’єктів закладів освіти.

5. Педагогіка партнерства – ключовий компонент Нової української школи.

6. Креативні освітні, соціальні, психологічні моделі та технології партнерської взаємодії, їх використання у роботі з батьками здобувачів освіти.

7. Теоретико-практичні аспекти професійної підготовки фахівців освітньої та соціальної сфер до партнерської взаємодії.

Форми участі у семінарі:

очна – усна доповідь і публікація тез;

заочна – публікація тез.

Порядок подання матеріалів для участі у онлайн-семінарі просимо надіслати до 10 лютого 2022 р.

Інформаційний лист – перейти на перегляд