«Інтерактивний Кобзар»

Чи може бути навчання цікавим і розважальним? Так, якщо це Всеукраїнський освітній проект «Інтерактивна книга», який втілюється за підтримки Українського культурного фонду. Мета проєкту допомогти учням 9-11 класів закріпити набуті знання з української літературі в ігровій формі. 13 травня його було презентовано у Хмельницькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.

Новий інтерактивний формат у сфері Edutainment (навчання + розваги), що поєднує портативну книжку-гру (з механічними і електронними компонентами), онлайн-квест і відеоматеріали, спрямований на розвиток читацької  компетентності старшокласників, інтересу до ґрунтовного вивчення предметів «Українська література» та «Українська мова», систематизації знань учнів у процесі проходження тестів ЗНО, побудованій в ігровій формі. Для більш ефективного залучення учнів передбачений режим командної гри.

Керівник проєкту та співавтор ідеї – Надія Грачова, виробництво квест-боксів та розробка сценарію – Ірина Джигурда-Міронова, Розробка онлайн частини – Dudka Agency.

У презентації взяли участь голова Хмельницької облдержадміністрації Сергій Гамалій, заступник директора Департаменту освіти, науки, молоді та спорту ОДА Антоніна Харчук, ректор Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Віктор Очеретянко вчителі української мови та літератури шкіл Хмельниччини.

https://osvitoria.media/news/na-platformi-ilearn-mozhna-pidgotuvatys-do-zno-z-ukrayinskoyi-literatury-cherez-gru/

Презентація інтерактивної книги – https://drive.google.com/drive/folders/1m0DuSXc5mQxauVxUf9ZcgtE3Lvrog4Ce?usp=sharing