За такою назвою 6 травня 2021 року відбулась друга обласна практична онлайн-конференція, на яку зареєструвалось понад 100 класних керівників, заступників директорів, педагогів-організаторів освітніх закладів, консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників області. Відкрив конференцію завідувач НМЦ професійного розвитку педагогічних працівників з охорони праці, безпеки життєдіяльності та виховної роботи у закладах загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти ОІППО Войтенко Володимир Іванович.
З вітальним словом та промовою«Модернізація виховного процесу в НУШ – пріоритет діяльності ХОІППО» виступили ректор ХОІППО Очеретянко Віктор Іванович та перший проректор ОІППО Гіджеліцький Ігор Казимірович. На конференції було презентовано інноваційні технології, інтерактивні методи та форми виховної роботи.
Учасники конференції мали змогу брати участь у двох локація.
В локації онлайн-студії, модератором якої був Дрижал Олександр Михайлович, старший викладач кафедри теорії та методик природничо-математичних дисциплін і технологій ХОІППО, в ході інтерв’ювання означили основні меседжі виховання сучасних дітей проректор з наукової роботи Вашеняк Ірина Богданівна, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки і психології ОІППО Клімкіна Наталя Григорівна, методист дошкільної освіти ОІППО Каратаєва Марина Іванівна та методист з мистецтва ОІППО Махмутова Анжела Євгенівна. Також учасникам конференції було запропоновано брати участь у віртуальному діалозі з координатором всеукраїнських експереметів з питань виховання Орловською Надією Михайлівною, Антецькою Тетяною Степанівною, куратором виховної роботи Чемеровецької ОТГ, Хмиз Ларисою Іванівною, куратором виховної роботи Ізяславської ОТГ, Першхайло Іриною Робертівною, заступником директора Городоцької польської школи, Пірожок Інною Миколаївною, завідувачкою відділу ОНМЦТТ учнівської молоді та Дрижалом Олександром Михайловичем. У ході діалогу було презентовано інноваційні технології виховної практики з питань національно-патріотичного, духовно-морального виховання, антибулінгу, учнівської благодійності, уникнення цифрового аутизму серед дітей.
У практичному модулі учасники конференції працювали над тестовими завданнями та рекомендаціями щодо інноваційних підходів реалізації виховних задач.