Особливості реалізації положень щодо мовно-літературної галузі

8 квітня цього року у Хмельницькому  ОІППО проведено засідання  творчої  групи учителів української мови і літератури  «Інноваційні підходи у навчанні»  на тему: «Державний стандарт базової середньої освіти (2020): особливості реалізації положень щодо мовно-літературної галузі», для участі у якому було запрошено педагогічних працівників – консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників та голів методичних об’єднань учителів української мови і літератури закладів загальної середньої освіти області.

     Мета заходу – ознайомити учителів-словесників з метою, ціннісними орієнтирами, циклами базової середньої освіти, обов’язковими результатами навчання української мови і літератури учнів 5 – 9 класів; з’ясувати мету мовно-літературної освітньої галузі, шляхи її реалізації; презентувати компетентнісний потенціал мовно-літературної освіти учнів  5 – 6 та 7 – 9 класів (уміння і ставлення через призму ключових компетентностей); окреслити загальні і конкретні результати, орієнтири для оцінювання  обов’язкових результатів учнів 5 – 6 та 7 – 9 класів у мовно-літературній освітній галузі за Державним стандартом базової середньої освіти (2020); спонукати словесників поповнювати педагогічну скарбничку необхідними для реалізації нових стандартів мовно-літературної освіти дидактичними матеріалами; розвивати уміння використовувати Державний стандарт базової середньої освіти (2020) для побудови траєкторії професійного розвитку учителя української мови і літератури, який працюватиме у 5 – 6 та 7 – 9 класах.

Під час вебінару Світлана Манзюк,  методист української мови та літератури Хмельницького ОІППО акцентувала увагу присутніх на питаннях:

1.         Державний стандарт базової середньої освіти (2020): особливості реалізації положень щодо мовно-літературної галузі.

2.         Про затвердження професійного стандарту за професією  «Вчитель закладу загальної середньої освіти».

3.         Про затвердження  Типової  освітньої  програми для 5-9 класів загальноосвітніх шкіл.    Досвідом роботи щодо застосування сучасних методик і технологій як основи розвитку ключових компетентностей учнів  на уроках української словесності «Інтерактивні робочі аркуші: від ідеї до впровадження (робота у сервісi Wizer.me)» поділилися Антоніна Степанюк,  консультант Комунальної установи «ЦПРПП»  Славутської міської ради.