Відбувся онлайн-тренінг для учителів початкових класів

Виклик пандемії для системи освіти став випробуванням, але і дав можливість зрозуміти, що вкрай необхідними є пошук нових форм організації освітнього процесу, методик, каналів комунікації, опанування нових знань.
Для забезпечення методичного супроводу освітніх закладів області здійснюється пошук усіх наявних інформаційних ресурсів, які забезпечують можливість дистанційної групової роботи.
Нові підходи щодо формувального та підсумкового оцінювання учнів НУШ викликали багато запитань та сумнівів у класоводів третіх класів освітніх закладів області.
Методистами початкової освіти НМЦ дошкільної, початкової та спеціальної освіти ХОІППО Галас А.В., Кулик О.О. з 01-04.12.2020 року було проведено підготовчу роботу (реєстрацію та онлайн тренування) для проведення тижневого онлайн тренінгу для близько 900 учасників.


Використання найефективніших технологій , зокрема Google Meet забезпечило можливість синхронного режиму — взаємодії між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої всі учасники одночасно перебували у вебсередовищі.
Метою тренінгу було визначення основних підходів та орієнтовних вимог до оцінювання результатів навчання учнів третіх класів, які навчаються за Державним стандартом початкової освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 87 (зі змінами) та моделювання оформлення обліку результатів навчання у свідоцтві досягнень і класному журналі.
У вступній частині тренінгу, який проводився з сьомого по одинадцяте грудня, використавши онлайн-дошку Padlet (https://padlet.com) було проведено вправи для самопрезентації учасників, для прийняття правил роботи, зазначено очікувані результати.

Використовуючи розвиваючі засоби і методи навчання, в основній частині тренінгу учасники, разом з модераторами: Кішан Н.Я., заступником директора, Соколовою Н.В., вчителькою 4Б (пілотного) класу НВК «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів, ліцей «Успіх» м. Славути розробляли в групах алгоритм діяльності під час організації формувального оцінювання, оцінювали діагностичні роботи з навчальних предметів/ інтегрованих курсів у складених бланках оцінювання, заповнювали свідоцтво досягнень за рівнями, моделювали оформлення класного журналу, відповідно додатку до наказу МОН України №1096 від 02.09.2020 року .

По закінченню тренінгу учасники мають доступ до матеріалів, розміщених у віртуальній скриньці електронної пошти, а саме: методичних рекомендацій, розроблених методистами початкової освіти, додатків, наданих вчителями пілотних класів, вчителями-методистами.
Отримання зворотного зв’язку за тематикою тренінгу підштовхнуло тренерів до прийняття рішення: проведення тренінгів з питань оцінювання продовжити в наступному році