Відбулась V обласна науково-практична конференція «Освіта Хмельниччини: психолого-педагогічний супровід модернізаційних процесів»

9 грудня 2020 року у Хмельницькому інституті післядипломної педагогічної освіти відбулась П’ята обласна науково-практична конференція «Освіта Хмельниччини: психолого-педагогічний супровід модернізаційних процесів» .

Учасниками конференції стали науковці, керівники ЗЗСО, педагоги та практичні психологи закладів загальної середньої та дошкільної освіти, профтехосвіти, методисти психологічної служби, соціальні педагоги, учителі, що працюють з дітьми із особливостями психофізичного розвитку, у тому числі за інклюзивною формою.

Організаторами конференції виступили кафедра педагогіки та психології ХОІППО, Хмельницький обласний навчально-методичний центр психологічної служби, Філія Донецького національного університету імені Василя Стуса «Бізнес-інноваційний центр «ДонНУ-Поділля».

Проходила вона у форматі веб-конференції, модератор – завідувач кафедри педагогіки та психології ХОІППО Гулеватий Андрій Анатолійович, кандидат психологічних наук, доцент.

Відкрила конференцію Вашеняк Ірина Богданівна, проректор з науково-педагогічної роботи та моніторингу якості освіти Хмельницького ОІППО, кандидат історичних наук, доцент. З вітальним словом виступили Дупляк Тетяна Василівна, заступник директора – начальник управління департаменту освіти і науки Хмельницької ОДА та Прус Леонід Іванович, директор Філії Донецького національного університету імені Василя Стуса “Бізнес-інноваційний центр “ДонНУ-Поділля”, кандидат сільськогосподарських наук.

На конференції висвітлювались психологічні проблеми сучасної шкільної освіти та концептуальні педагогічні засади її реформування, проблеми психологічного та соціального супроводу дітей, що постраждали внаслідок військових дій та їх батьків, проблеми впровадження інклюзивної освіти, обговорено психолого-педагогічні проблеми дистанційного навчання, психологічної допомоги його суб’єктам.

Всі матеріали, представлені на конференцію, буде узагальнено в збірнику наукових та науково-методичних праць.