ХОІППО ім. А. Назаренка при підтримці офісу впровадження НУШ Міністерства освіти і науки України та Європейського фонду освіти з 18 по 27 червня проведено навчання педагогічних працівників за курсом «Scaffold: як інтегрувати ключові компетентності в освітню практику» (тренери Кошка О., Махмутова А., Павич Н.). Учасники навчання – обласні галузеві координатори НУШ та учителі Красилівського ліцею.
Курс поєднував синхронні інтерактивні заняття та індивідуальну роботу на онлайн-платформі EU Academy (https://academy.europa.eu/). Учасники навчання працювали над заглибленням в технології Scaffold з елементами практичної адаптації до його застосування в професійній діяльності.
Scaffold – це інструмент, що складається з колоди зі 102 карток, створений Європейським фондом освіти та Об’єднаним дослідницьким центром Європейської Комісії. Він допомагає покроково проєктувати освітній процес, інтегруючи ключові компетентності в навчання. Вчитель або група учителів перед плануванням заняття/проєкту мають можливість модель заняття розкласти і створити план, використовуючи картки з колоди.
Для чого можна застосувати інструмент Scaffold?
– Освітні втрати та розриви
– Індивідуальні освітні траєкторії (обдаровані учні, інклюзивне навчання)
– Впровадження інтегрованого підходу
– Нерозподілений час освітньої програми закладу освіти
– Навчальні курси (профільної школи зокрема)
– Міжгалузеві проєкти
– Окремі уроки
– Навчальні діяльності
– Консультації
Scaffold слід розглядати як гнучкий інструмент, який допомагає педагогу орієнтувати свою освітню практику на ключові компетентності, а не як керівництво з навчання ключовим компетентностям.
Дякуємо учасникам за спільну роботу.