Семінар-практикум в Антонінській територіальній громаді

Ознайомити учасників семінару-практикуму зі стратегічними підходами до моделювання виховної системи закладу загальної середньої освіти в контексті Нової української школи та підвищити професійну компетентність організаторів виховної роботи закладів загальної середньої освіти з питань сучасних підходів до організації виховної роботи – така мета семінару-практикуму «Сучасні підходи до організації виховної роботи в закладах загальної середньої освіти Антонінської територіальної громади», який було проведено 23 квітня 2024 року.

Захід сприяв налагодженню та здійсненню продуктивного професійного діалогу між науково-методичними працівниками Хмельницького ОІППО ім. А. Назаренка та організаторами виховної роботи в територіальній громаді. Організаторам виховної роботи в закладах загальної середньої освіти було надано практичні рекомендації щодо моделювання виховної системи закладу освіти в сучасних умовах з акцентом на творчий та компетентний підходи.

Учасниками семінару були заступники директорів з навчально-виховної, виховної роботи, голови методичних об’єднань класних керівників, педагоги-організатори, вчителі інформатики.

Учасників семінару-практикуму привітали голова територіальної громади Оцалюк А.В. та начальник відділу освіти Куян Н.А.

З групою заступників директорів з навчально-виховної, виховної роботи закладів загальної середньої освіти працювали:

Гончарук Г. М., завідувач науково-методичного центру виховної роботи, позашкільної освіти та моніторингових досліджень Інституту.

Організація виховної роботи в закладах загальної середньої освіти: виклики та пріоритетні завдання.

Орловська Н. М., методист Інституту.

Стратегічні підходи до моделювання виховної системи закладу загальної середньої освіти.

Створення сприятливих умов для життєтворення та самореалізації зростаючої особистості, усвідомлення власної унікальності та свого життєвого призначення.

З групою голів методичних об’єднань класних керівників, педагогів-організаторів працювала Страшнюк Ж. Д., завідувачка Хмельницького обласного навчально-методичного центру психологічної служби Інституту: Психологічні аспекти піклування про ментальне здоров’я: інструменти самодопомоги та підтримки інших.

Методисти науково-методичного центру навчально-інформаційного забезпечення інформаційно-комунікаційних технологій та видавничої діяльності Інституту Ребрина В. А. та Наконечна Н. А. працювали з групою вчителів інформатики над питанням «Розвиток алгоритмічної компетентності вчителя інформатики в умовах впровадження концепції Нової української школи».