Комплексна оцінка особи в умовах ІРЦ. Досвід. Результати. Перспективи.

Задля розвитку професійної компетентності фахівців (консультантів) ІРЦ та підвищення рівня їх обізнаності щодо особливостей проведення комплексної психоло-педагогічної оцінки розвитку особи, визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки в освітньому процесі, стратегій та реалізації кваліфікованого, комплексного психолого–педагогічного супроводу дітей з освітніми труднощами Обласним ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти ХОІППО ім.А.Назаренка спільно з сектором спеціальної освіти та інклюзивного навчання управління дошкільної та загальної середньої освіти і ресурсного забезпечення Департаменту освіти та науки Хмельницької ОДА було проведено семінар «Теоретико-методологічні основи проведення комплексної оцінки особи в умовах інклюзивно-ресурсного центру». Проходив захід 28 лютого на базі Городоцького ІРЦ Городоцької міської ради та включав у себе кілька модулів.

Відкрила роботу семінару секретар міської ради Олена ГРІХ, яка підкреслила, що в пріоритеті має бути розширення таких закладів, кожен центр має працювати в інтересах дітей, адже в команді ІРЦ працюють професіонали своєї справи.

З вітальним словом до учасників заходу звернувся начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту Городоцької міської ради Сергій РИБАК, який акцентував увагу на налагодженій співпраці між відділом освіти, культури, молоді та спорту та інклюзивно-ресурсним центром Городоцької міської ради.

Антоніна ХАРЧУК проректор Хмельницького ОІППО ім. А. Назаренка наголосила на важливості проведення методичних семінарів, адже такі заходи дають можливість практично пропрацювати та спланувати чіткішу траєкторію освітнього процесу дітей з особливими потребами.

Ганна СИНЯВСЬКА, завідувач ОРЦ, акцентувала увагу на моніторингу, який проходив в січні-лютому.

Директор Городоцького ІРЦ Валентина БЕНДЮЖКО та фахівці (консультанти) центру ознайомили з детальним досвідом використання «Алгоритму проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи».

У практичному модулі директори та фахівці (консультанти) мали можливість працювати з кейсами над формуванням висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини та презентувати свої напрацювання, підходи до виховання та навчання дітей з особливими освітнім потребами з урахуванням реалій сьогодення.

У підсумково-узагальнюючому модулі учасники семінару  обговорили подальші дії, які мають завершитися підготовкою деталізованих методичних рекомендацій щодо проведення комплексної оцінки особи в умовах інклюзивно-ресурсного центру.

По завершені заходу було проведено  екскурсію G-Museum, яка сприяла розвантаженню та ресурсності.