АКТУАЛЬНО, НЕОБХІДНО В РЕАЛІЯХ СОЦІАЛЬНОЇ ДІЙСНОСТІ

Відповідно до Плану роботи Хмельницького ОІППО та з метою визначення основних векторів створення умов для розкриття і збагачення досвіду учасників освітнього процесу закладів позашкільної освіти в умовах воєнного стану та післявоєнної відбудови науково-методичним центром виховної роботи, позашкільної освіти та моніторингових досліджень Хмельницького ОІППО 23.02.2023 проведено науково-практичний вебінар-практикум для директорів, заступників директорів, методистів закладів позашкільної освіти, відповідальних за роботу закладів позашкільної освіти в об’єднаних територіальних громадах.

В заході брали активну участь представники влади, науковці, громадські діячі:

– Фіярська С. І., начальник відділу вищої, професійно-технічної, позашкільної освіти та науки управління освіти та науки Департаменту освіти та науки Хмельницької обласної військової адміністрації;

– Харчук А. М., проректор Хмельницького ОІППО;

– Блажиєвська В. М., старший викладач кафедри менеджменту та освітніх технологій Хмельницького ОІППО;

– Гончарук Г. М., завідувач НМЦ виховної роботи, позашкільної освіти та моніторингових досліджень Хмельницького ОІППО;

– Орловська Н. М., Кучерук А. В., Фарварщук В. П., методисти цього ж центру.

У теоретичному блоці акцентовано на нових підходах щодо організації освітнього процесу в закладах позашкільної освіти.

Презентували педагогічні ідеї щодо створення умов для розкриття і збагачення досвіду учасників освітнього процесу в закладах позашкільної освіти:

– Стебло Л. В., директор міського центру туризму, краєзнавства та екскурсій, активний організатор волонтерського руху;

– Звонарьова Н. М., методист Будинку творчості м. Нетішина, яка наголошувала на необхідності модернізації структури та змісту науково-методичної роботи в умовах воєнного стану;

– Смольницький Ю. М., керівник гуртка експериментальної та теоретичної фізики Хмельницького ОЦНТТУМ;

– Товста К. І., керівник гуртка Палацу творчості дітей та юнацтва м. Хмельницького.

Увагу учасників вебінару зосереджено на здійсненні педагогічної діяльності з урахуванням необхідності створення ефективної системи організації освітнього процесу, що забезпечує успішну адаптацію вихованців до реалій воєнного часу та післявоєнної відбудови.