ОСВІТНІ ВТРАТИ: ПРИЧИНИ, НАСЛІДКИ, ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ

 

02 лютого відбувся вебінар «Освітні втрати: причини, наслідки, шляхи вирішення проблеми», під час якого заступники директорів закладів загальної середньої освіти області обговорили питання освітніх втрат, спричинених пандемією COVID-19 і російським вторгненням, і можливі шляхи вирішення проблеми. Методист Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Юлія Каліночкіна зосередила увагу учасників вебінару на матеріалах Державної служби якості освіти «Звіт за результатами дослідження якості організації дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти» (2022) та CEDOS «Освітні втрати: підходи до вимірювання та компенсації»  (2022).

Призупинення освітнього процесу, дистанційне навчання, повітряні тривоги, відключення електроенергії, виїзд учнівства за кордон, переїзд у межах України – ці та інші фактори спричинили освітні втрати.

Заступники директорів ЗЗСО поділилися своїми напрацюваннями з питання пошуку шляхів вирішення окресленої проблеми. Світлана Залевська, заступник директора Кам’янець-Подільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15, ознайомила присутніх з досвідом роботи педагогічного колективу з питання подолання освітніх втрат, зокрема: проведення внутрішнього моніторингу якості освіти, надання психологічної підтримки усім учасникам освітнього процесу, методичної підтримки учителю, індивідуальної підтримки учням, проведення додаткових компенсаційних занять. 

Дякуємо ЗСУ за можливість працювати без тривог. Тільки разом, спільними зусиллями ми щодня наближаємо перемогу. Тримаймо освітній стрій!

Презентація