Нік:
Пароль:

Хмельницький Інститут Післядипломної Педагогічної Освіти

Меню сайту

Меню користувача

Партнери

Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер
Освіта дорослих важлива, як і освіта дітей
Новини
 
Загальні новиниЗагальні новини
Новини
Накази та листиНакази та листи
Офіційні накази та листи
КонкурсиКонкурси
Різні конкурси які ми проводимо
СемінариСемінари
Інформація по семінарам

Загальна кількість: 1298 новин в 4 категоріях
 

Інформація по семінарам Відповідно до плану роботи ХОІППО 21 березня 2019 року методистами НМЦ дошкільної, початкової та спеціальної освіти Каратаєвою М.І., Дарченко Л.Г. організовано І заняття обласної школи новаторства Трофімченко І.Є., музичного керівника дошкільного навчального закладу №56 м.Хмельницького з проблеми «Розвиток музичних здібностей та гармонізація емоційно-психофізіологічних станів дітей».

До участі у роботі школи, яка відбувалась на базі ДНЗ №21 "Ластівка" м. Хмельницького, були запрошені музичні керівники закладів дошкільної освіти районів, міст та об’єднаних територіальних громад.
Відкрив захід Берека В.Є. ректор ХОІППО, доктор педагогічних наук, професор. Експрес-портрет інноваційного освітнього простору дошкільної галузі м.Хмельницького презентувала Марчук Т. М., методист науково-методичного центру Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради.
Керівник проекту Трофімченко І.Є. та авторський колектив ознайомили присутніх з метою, структурою та змістом парціальної програми «Музично-оздоровчі мандрівки з дітьми п’ятого року життя: програма і методичні рекомендації». Слухачам було запропоновано інформацію щодо історії організації творчої лабораторії музичних керівників м.Хмельницького, написання та підготовки до друку програми «Музично-оздоровчі мандрівки з дітьми п’ятого року життя», здоров’язбережувального ефекту музики, видів музично-оздоровчої роботи, науково-методичної літератури з гармонізації емоційно-психофізіологічних станів дітей.
Під час практичного модуля відпрацьовувались музично-оздоровчі техніки у роботі з дошкільниками та демонструвались фрагменти музично-оздоровчого заняття «Весняні наспіви».

Інформація по семінарам 20.03.2019 р Хмельницьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти на базі Старокостянтинівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 було проведено семінар-практикум: «Методична майстерня педагога Нової української школи» працівників початкової освіти.

З вітальним словом до учасників звернувся Пасічник А.П., начальник управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради. Гудзь Н.В., директор школи презентувала заклад освіти. Попик О.Ф., проректор ХОІППО висвітлив тему: «НУШ: нові підходи до навчання та викладання». Сідлецька В.В., заступник директора з початкової освіти ознайомила з питанням: «Методична робота – запорука професійного зростання і розвитку педагога».

Педагоги мали можливість ознайомитись на практиці з досвідом роботи педагогів відвідавши уроки:
•Я досліджую світ. Тема «Де міститься вода?» Дехтяренко О.Л., вчитель 1-В класу;
•Математика. Тема «Узагальнення та систематизація знань учнів». Коломієць О.П., вчитель 1–А класу;
•Навчання грамоти (читання). Тема «Буква «щ», позначення нею. Звукосполучення |шч|. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту». Мазур Т.С., вчитель 1-Б класу;
•Я досліджую світ. Тема «Великі винаходи і відкриття людства». Калібабчук Т.П., вчитель 2-А класу.
•Я досліджую світ. Тема «Як винаходи змінюють життя людей?». Власюк О.А., вчитель 2-В класу, Луцюк Н.В., шкільний психолог;

Учасники взяли активну участь у міні-тренінгах:
•«Методичні родзинки» проведеного Собченко Л.І., методистом методичного кабінету управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради, яка є тренером та супервізором НУШ.
•«Навчаємося усі разом» проведеного Галас А.В., завідувачем НМЦ дошкільної, початкової, спеціальної освіти, тренером проекту.

А також майстер-класі «Ми робимо це так» проведеного Калібабчук Т.П., Коломієць О.П.

На завершення семінару координатором НУШ Попиком О.Ф. було здійснено рефлексію.


Офіційні накази та листи Відповідно до листа МОН України № 1/9-164 від 20.03.2019 року.
Всеукраїнська Премія "Інновація в освіті - 2018" присуджується фізичним та юридичним особам за реалізацію інноваційних освітніх проектів, розробку і запровадження інноваційної освіти в Україні та за її межами. Всі бажаючі взяти участь у Премії мають подати електронні заявки через сайт www.premiya.org до 25 березня 2019 року.


Лист МОН завантажуйте в детальніше

Інформація по семінарам 14 березня 2019 року відповідно до плану роботи Хмельницького ОІППО відбувся обласний науково-методичний семінар-практикум учителів хімії опорних шкіл області з питань «Реалізації завдань нової української школи, підвищення якості шкільної хімічної освіти, сучасних підходів до викладання хімії».
Присутні мали змогу ознайомитись із експрес-портретом освітнього простору Летичівської громади, особливістю моделі опорного закладу, а також інноваційною спрямованістю науково-методичної роботи як засобу формування успішної особистості вчителя та учня, сучасними підходами до викладання хімії.
На практичному модулі «Ми робимо це так» було проведено майстер-класи, на яких показано систему роботи вчителів ліцею з розвитку школярів, починаючи з 1 класу «Я досліджую світ» до 11 класу за різними технологіями сучасного уроку.
Учасники семінару побували на засіданні літературно-мистецького салону «Богема» на тему: «Мистецтво з ароматом парфумів».

Інформація по семінарам 14 березня 2019 р у Хмельницькому ОІППО відбулася нарада спеціалістів структурних підрозділів райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, які відповідають за організацію навчання дітей з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної, загальної сеередньої освіти; завідувачів та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів.

Інформація по семінарам 14 березня 2019 р у Хмельницькому ОІППО відбувся обласний семінар-практикум для методистів РМК (ММК) та відповідальних за психологічну службу в ОТГ "Відновні практики як ефективний інструмент попередження та вирішення конфліктів в освітньому середовищі"

Новини Відповідно до п. 3.3 Типового положення про атестацію педагогічних працівників у Хмельницькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти розпочато вивчення педагогічної діяльності методистів, які атестуються у 2018/2019 н. р.

Новини Шановні колежанки прийміть щиросердечне вітання...

Земля зітхає ледве чутно
І прокидається від сну...
І березень дарує чудо,
Розпочинаючи весну.
Це чудо-в усмішках чарівних,
У морі квітів навкруги.
Ми Вас вітаємо царівни,
Найкращі, милі, дорогі!


З найкращими побажаннями - чоловічий колектив ХОІППО

Інформація по семінарам 04 березня 2019 року відповідно до плану роботи Хмельницького ХОІППО на базі Новоушицької спеціальної школи-інтернату відбувся обласний науково-методичний семінар вчителів-логопедів, сурдопедагогів закладів спеціальної, загальної середньої та дошкільної освіти «Науково-методичне забезпечення реалізації Концепції Нової української школи та Державного стандарту для дітей з особливими освітніми потребами». У семінарі взяли участь ректор ХОІППО, доктор педагогічних наук, професор Берека В. Є., завідуюча сектором спеціальної та інклюзивної освіти Департаменту освіти і науки Хмельницької ОДА Марисюк А. А., головний науковий співробітник відділу навчання жестової мови Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, доктор педагогічних наук, професор Кульбіда С. В., старший науковий співробітник відділу логопедії Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Рібцун Ю. В., головний лікар сурдолог Департаменту охорони здоров’я Хмельницької ОДА Петрашко Л. Г., методист корекційної педагогіки та спеціальної освіти науково-методичного центру дошкільної, початкової та спеціальної освіти Хмельницького ОІППО Грицюк Н. Г.
Присутні мали змогу ознайомитись із сучасними науковими підходами та навчально-методичним забезпеченням комунікативної діяльності глухих дітей в умовах двомовного навчання. Науковим обґрунтуванням та методичними рекомендаціями щодо використанням діагностичного психолінгвістичного комплексу пізнавального розвитку дітей дошкільного віку, сучасними методами корекції усного та писемного мовлення дітей у роботі вчителя-логопеда в закладах дошкільної освіти та в Новій українській школі. Науковці, вчителі-логопеди, сурдопедагоги презентували свої напрацювання, методичну літературу та посібники, наочні та дидактичні матеріали.