Приклад успішної роботи вчителя-логопеда в умовах інклюзивно-ресурсного центру

22 квітня 2021 року, відповідно до плану роботи ХОІППО, Обласним ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти відбувся онлайн семінар-практикум для вчителів-логопедів інклюзивно-ресурсних центрів «Приклад успішної роботи вчителя-логопеда в умовах інклюзивно-ресурсного центру».

Мета семінару-практикуму ознайомлення з сучасними формами та методами роботи вчителя-логопеда по подоланню мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами та їх застосування; визначення основних проблем мовлення та напрямків корекційної роботи вчителя-логопеда в умовах інклюзивно-ресурсних центрів; налагодження співпраці та взаємодія фахівців інклюзивно-ресурсних центрів (логопедів) з метою командної роботи та якісного проведення комплексної оцінки.

На важливості організації ефективної роботи вчителя-логопеда з дітьми з особливими освітніми потребами наголосила Марисюк Алла Андріївна, завідувач сектору спеціальної та інклюзивної освіти Департаменту освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації та Мельник Світлана Володимирівна, завідувач Обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти.

Про актуальність роботи та проблеми логопедичного супроводу дітей з порушеннями мовлення в умовах інклюзивно-ресурсного центру та в закладах освітивисвітлиламетодист Обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Генега Аліса Іванівна.

Управлінську діяльність директора інклюзивно-ресурсного центру з питань організації роботи фахівців ІРЦ охарактеризувала Масловська Світлана Михайлівна, директор КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Віньковецької селищної ради.

Вчитель-логопед інклюзивно-ресурсного центру Віньковецького ІРЦ Коник Юлія Сергіївна поділилася практичним досвідом обстеження мовленнєвого розвитку дітей з різними типами порушень.