Резерви покращення якості психологічних сервісів у закладах загальної середньої освіти

У відповідності до плану роботи ХОІППО методистом НМЦ організації наукової роботи та моніторингових досліджень Шевчишеною Оксаною Володимирівною підготовлено навчально-методичний посібник «Резерви покращення якості психологічних сервісів у закладах загальної середньої освіти».
На будь-якому етапі суспільного розвитку людина схильна відчувати проблеми, зумовлені взаємодією з іншими людьми, внутрішніми можливостями, які здатні сприяти чи перешкоджати соціальній адаптації особистості. Однак в умовах стрімких темпів цивілізаційного розвитку соціуму в багатьох людей знижується рівень адаптаційних можливостей, зростає кількість проблем, пов’язаних із психічним здоров’ям, посилюється наявність проблем, пов’язаних із професійним зростанням фахівців, загострюються конфлікти між дітьми та дорослими.
Тому в період неспокою та економічної нестабільності посилюється потреба у психологічній підтримці особистості, в наданні їй допомоги у відновленні втрачених нею ціннісних орієнтирів та життєвих смислів. Психологи закладів загальної середньої освіти покликані надавати допомогу дітям та дорослим у кризові моменти їх життя. При чому, мова йде про кваліфіковану допомогу, що ґрунтується на наукових засадах та практичному досвіді, і має на меті сприяти повноцінному розвитку особистості. Відповідно, у посібнику наводяться результати відстеження якості психологічних сервісів закладів загальної середньої освіти, отриманих шляхом опитування педагогів. Результати соціологічного зрізу, в цілому, виступили запорукою виявлення та обґрунтування резервів покращення якості психологічних сервісів у закладах загальної середньої освіти.
Зазначені питання висвітлені у пропонованому навчально-методичному посібнику, адресованому викладачам системи післядипломної педагогічної освіти, які мають відношення до викладання психологічних дисциплін, методистам системи післядипломної педагогічної освіти, які займаються моніторинговою діяльністю, а також методистам навчально-методичних центрів психологічної служби; психологам, які працюють в системі освіти; керівникам системи освіти всіх рівнів та працівникам регіональних центрів розвитку освіти; керівникам закладів загальної середньої освіти та їх заступникам.

Шевчишена О.В. Резерви покращення якості психологічних сервісів у закладах загальної
середньої освіти: навчально-методичний посібник / О.В.Шевчишена. – Хмельницький: ОІППО, – 104 с.

Перейти на посібник