STEM-освіта–ключ до успіху і нові горизонти розвитку.

25 вересня Хмельницьким ОІППО ім. А. Назаренка проведено вебінар «STEM-освіта у початковій школі» для вчителів початкової освіти області.

Галас Антоніна Вікторівна, методистка НМЦ ХОІППО ім. А. Назаренка, ознайомила учасників з програмою курсу за вибором «STEM-Старт» для 1-4 класів ЗЗСО (автори Ірини Потапенко, Олени Дубовик, Оксани Онопрієнко).

Ряба Людмила Михайлівна, методистка з математики бренду «Формула» видавництва «Лінгвіст» акцентувала увагу на актуальності STEM-проєктів у початковій школі, на прикладі  STEM-проєкту «Дивовижні фігури», наочно та зрозуміло пояснила, що дидактичною особливістю STEM, STEAM, STREAM-уроків є те, що в центрі уваги знаходиться не, як завжди, вчитель, а практичне завдання, яке потрібно вирішити, тобто метою є завдання, сформульоване проєктом, що вирішується через проєктно-технологічну діяльність.

Павич Ніна Миколаївна, методистка НМЦ інституту, розкрила основні питання нормативної бази впровадження STEM-освіти, проаналізувала критерії вибору тематики STEM-проєктів, надала методичні поради щодо організації та реалізації STEM-проєктів в інтегрованому курсі «Я досліджую світ».

Ідеями щодо розвитку природничо-математичної освіти на рівні початкової школи НУШ в межах уроків «Я досліджую світ» і пов’язаних з ними учнівських проєктів дослідницького спрямування поділилися вчителі початкових класів Славутської гімназії «Успіх» Соколова Наталя Василівна, Шевчук Інна Вікторівна, Шевчук Валентина Петрівна, Шидловська Галина Анатоліївна.

Зацікавленість в учасників зустрічі викликав презентований творчою групою посібник «Розвиваємо дослідницькі навички в НУШ», у якому запропоновано дев’ять дослідницьких проєктів для учнів початкової школи з узагальненими результатами, бланками, картками, самооцінювання .

Під час зустрічі учасники обговорили чого вчать STEM-проєкти, як залучити учнів до участі в STEM-проєктах.