Нік:
Пароль:

Хмельницький Інститут Післядипломної Педагогічної Освіти

Меню сайту

Меню користувача

Партнери

Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер
Освіта дорослих важлива як і освіта дітей
Новини
Новини » Семінари
 
Загальні новиниЗагальні новини
Новини
Накази та листиНакази та листи
Офіційні накази та листи
КонкурсиКонкурси
Різні конкурси які ми проводимо
СемінариСемінари
Інформація по семінарам

Загальна кількість: 985 новин в 4 категоріях
 
"Формування нової української школи на засадах впровадження хмарних сервісів"

Інформація по семінарам 25-27 вересня 2017 року Хмельниччина, НВК №10 м.Хмельницького приймають учасників Всеукраїнського семінару "Формування нової української школи на засадах впровадження хмарних сервісів". До презентації досвіду роботи подільських педагогів долучилася і веб-спільнота вчителів історії області.
Програмою семінару передбачено проведення майстер-класу, в ході якого вчителі історії презентували авторський освітній продукт – інтерактивний посібник «Історія України.9 клас», створений на платформі Office 365 за допомогою сервісу OneNote.
Освіта, щоб бути сучасною, має принципово змінитися, на зміну знаннєвій парадигмі має прийти компетентнісна, а отже, вкрай необхідно переформатувати навчальний процес, зміст освіти і методи викладання.



Впродовж року група творчих, відповідальних і натхненних вчителів працювала над принципово новим форматом і контентом посібника, який відповідає сучасним вимогам і підходам компетентнісно зорієнтованого навчання
Робота над посібником змусила учителів відмовитися від речей, до яких звикали роками, які стали звичними; нам довелося вийти з зони комфорту і спокою; працювати на випередження. Як ніколи актуальним для членів спільноти було гасло «Освіта впродовж життя».
Учасники семінару були щедрими на позитивні відгуки і схвалення.
Доречними, щоб продемонструвати діяльність і результат роботи спільноти вчителів історії, тут будуть слова Алі Апшероні
«Педагоги не можуть ефективно навчати когось, якщо в цей же час ретельно не вчаться самі».