Нік:
Пароль:

Хмельницький Інститут Післядипломної Педагогічної Освіти

Меню сайту

Меню користувача

Партнери

Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер
Освіта дорослих важлива як і освіта дітей
Новини
Новини » Семінари
 
Загальні новиниЗагальні новини
Новини
Накази та листиНакази та листи
Офіційні накази та листи
КонкурсиКонкурси
Різні конкурси які ми проводимо
СемінариСемінари
Інформація по семінарам

Загальна кількість: 959 новин в 4 категоріях
 
Обласний семінар-практикум для вчителів природничників та початкових класів

Інформація по семінарам


1 листопада на базі Крупецького НВК відділу освіти, молоді та спорту Славутської РДА проведено обласний семінар-практикум для вчителів математики, біології, екології та початкових класів. У роботі семінару взяли участь Попик О.Ф., проректор з науково-методичної роботи ХОІППО, Гринчук Л.В., методист науково-методичного центру теорії і методик природничо-математичних дисциплін і технологій, Мирна Л.А., методист науково-методичного центру теорії і методик природничо-математичних дисциплін і технологій, Галас А.В., завідувач науково-методичного центру дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти, Кулик О.О., методист науково-методичного центру дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти, начальник відділу освіти, молоді та спорту Бойчак Д.В., завідувач методичним кабінетом Зубова Ж.О., методисти методкабінету.


В рамках теоретичного модулю виступив Попик Олександр Федорович щодо формування готовності учителя до впровадження інновацій в умовах реформування освіти.
Практичний модуль проводився у секціях: Гринчук Л.В. ознайомила математиків з особливостями роботи з обдарованими учнями в умовах сучасної школи. Вчителі біології та екології під керівництвом Мирної Л.А., розглянули сучасні підходи щодо розвитку компетентностей у природничих науках. Галас А.В. та Кулик О.О. поглибили знання вчителів початкових класів щодо інноваційних підходів до організації навчально-виховного процесу в початковій школі в умовах реформування освіти.