Нік:
Пароль:

Хмельницький Інститут Післядипломної Педагогічної Освіти

Меню сайту

Меню користувача

Партнери

Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер
Освіта дорослих важлива як і освіта дітей
Новини
Новини » Семінари
 
Загальні новиниЗагальні новини
Новини
Накази та листиНакази та листи
Офіційні накази та листи
КонкурсиКонкурси
Різні конкурси які ми проводимо
СемінариСемінари
Інформація по семінарам

Загальна кількість: 1017 новин в 4 категоріях
 
Засідання творчої майстерні керівників шкіл на Чемеровеччині

Інформація по семінарам 25 жовтня відбулось засідання творчої майстерні керівників навчальних закладі області з проблеми «Принцип інноваційності в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом і шляхи його реалізації» на базі Чорнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів Чемеровецького району (директор Виноград С. І.).
Учасники зібрання ознайомились із особливостями розвитку освітньої галузі району (презентовано головним спеціалістом відділу освіти Безверхою О.О.) та системою роботи методичної служби щодо підтримки інноваційної діяльності (завідувач РМК Проців Г.А.). Директор школи окреслив шляхи реалізації громадсько-державної системи управління навчальним закладом, розвитку школи як осередка громади.
Нормативно-правову основу інноваційної діяльності, умови її ефективності, алгоритм впровадження нововведень розкрито завідувачем НМЦ координації роботи методичних та загальноосвітніх установ і закладів освіти Хмельницького ОІППО Кошкою О.А.
В процесі діалогу керівники виокремили перспективні напрями інноваційної діяльності педагогічних колективів, з-поміж них – державно-громадське управління, управління закладом як відкритою соціально-педагогічною системою; виконання керівниками ЗНЗ модернізованих управлінських функцій (прогнозування, представництва, консультування, менедж¬менту, політико-дипломатичних) тощо.



Пріоритетними напрямами реалізації принципу інноваційної діяльності для більшості керівників є:
• підтримка педагогів-інноваторів;
• залучення інвесторів;
• входження до мережі Інтернет, розбудова «віртуальної школи»;
• створення конкурентоспроможного освітнього середовища;
• підготовка конкурентоспроможних випускників.
Також відмічено:
• створення умов для здійснення експериментальної діяльності (правових, організаційних, психологічних);
• участь у міжнародних освітніх проектах.
Учасники зібрання переконані, що ефективна організація нововведень у школі залежить від розвитку її інноваційного потенціалу, професійної компетентності педагогічного колективу до роботи в умовах пошуку, забезпечені науково-методичної та матеріально-технічної підтримки інноваційних змін, залученні державно-громадських зв'язків. У свою чергу ефективність управління інноваційною діяльністю залежить від здатності керівника глибоко знати як природу управлінської діяльності, так і особливості інноваційної діяльності у системі шкільної освіти.