Нік:
Пароль:

Хмельницький Інститут Післядипломної Педагогічної Освіти

Меню сайту

Меню користувача

Партнери

Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер
Освіта дорослих важлива як і освіта дітей
Новини
Новини » Семінари
 
Загальні новиниЗагальні новини
Новини
Накази та листиНакази та листи
Офіційні накази та листи
КонкурсиКонкурси
Різні конкурси які ми проводимо
СемінариСемінари
Інформація по семінарам

Загальна кількість: 1179 новин в 4 категоріях
 
У педагогічній лабораторії ліцею №17 м. Хмельницького

Інформація по семінарам 03 лютого 2016 року під керівництвом завідувача кафедри менеджменту та освітніх технологій ХОІППО, кандидата педагогічних наук, доцента Гуменюк Віри Василівни і старшого викладача Каліночкіної Юлії Михайлівни для директорів шкіл області, слухачів курсів підвищення кваліфікації ХОІППО проведено управлінську практику на базі педагогічної лабораторії Хмельницького ліцею №17.
Слухачі курсів стали учасниками майстер-клас на тему: організація та здійснення дослідно-експериментальної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі.
Директор ліцею, вчитель-методист, заслужений працівник освіти і науки України, Бейдерман Броніслава Володимирівна акцентувала увагу присутніх на роботі закладу в режимі розвитку та презентувала дослідно-експериментальну діяльність ліцею з питання формування ключових компетентностей обдарованої дитини.

Цікавою і змістовною була презентація вчителя хімії Новченкової Катерини Дмитрівни, вчителя-методиста, заслуженого працівника освіти і науки України, про співпрацю хіміко-біологічної кафедри ліцею з Національною академією педагогічних наук України, зокрема: укладання програм з хімії, підручників, зошитів для учнів, посібників для вчителя, робота в експертних групах. Разом з тим, головною залишається робота з дитиною: щоденні уроки, підготовка учнів до олімпіад, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт, міжнародних конкурсів – далеко не повний перелік копіткої праці Вчителя.
Активну участь директори взяли у методичному колажі «Педагогічні умови формування компетентностей обдарованої дитини», проведений Башкірцевою Тамарою Андріївною, заступником директора з методичної роботи, спільно із завідуючими кафедрами. Виконання різноманітних завдань, що передбачали створення проектів, розвитку комунікативної компетентності, малювання на воді, оволодіння іноземною мовою та ін., практично довели необхідність володіння ключовими компетентностями педагогічними працівниками та технологіями їх формування в учнів.
Доброзичлива і творча атмосфера, використання інноваційних технологій, інтеракції та бажання поділитися педагогічними здобутками не тільки забезпечили результативність управлінської практики, а й позитивні емоції всіх учасників.