Нік:
Пароль:

Хмельницький Інститут Післядипломної Педагогічної Освіти

Меню сайту

Меню користувача

Партнери

Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер
Освіта дорослих важлива, як і освіта дітей
Новини
Новини » Семінари
 
Загальні новиниЗагальні новини
Новини
Накази та листиНакази та листи
Офіційні накази та листи
КонкурсиКонкурси
Різні конкурси які ми проводимо
СемінариСемінари
Інформація по семінарам

Загальна кількість: 1355 новин в 4 категоріях
 
Модернізація змісту шкільної історичної освіти

Інформація по семінарам 18 листопада в Хмельницькому ОІППО відбулося секційне засідання щорічної регіональної конференції «Модернізація роботи науково-педагогічної та методичної служб системи післядипломної педагогічної освіти в контексті реформування освіти України”. Перша частина проходила у режимі вебінару, участь в якому брали науковці ХОІППО, Кам’янець-Подільського національного університету, Вінницької академії неперервної освіти, Державного архіву Хмельницької області та автори шкільних підручників.
Друга частина секційного засідання проходила у форматі круглого столу, дискусійними питаннями якого були:
• концептуальні засади модернізації шкільної історичної освіти,
• сучасний урок в умовах переходу від знаннєвої освітньої парадигми до компетентнісної,
• формування готовності педагога до роботи в умовах модернізації змісту шкільної історичної освіти.
Учасники круглого столу обговорили загальні засади модернізації шкільної історичної освіти. Цінними і цікавими для педагогів були думки і власне бачення проблеми професорів, докторів історичних наук Кам’янець-Подільського національного університету Степанкова В.С. та Газіна В.П., кандидата історичних наук Хмельницького ОІППО Маркової С.В.
Учасники мали можливість обговорити проблеми сучасного уроку, організацію навчально-пізнавальної діяльності крізь призму вимог Державного стандарту базової і повної середньої освіти
Окремим питанням було створення алгоритму роботи методиста історії з проблеми формування готовності педагога до роботи в умовах модернізації змісту шкільної історичної освіти. Учасники зібрання наголосили на можливості різних форматів взаємодії методиста РМК та педагога в реалізації концепції навчання впродовж усього життя.
 

Дивіться також зв'язані новини

ШКОЛА ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
Обласний тренінг для педагогів дошкільної освіти громад Хмельниччини
Проект "Митці рідного краю"
«НОВОУШИЧЧИНА: історія у пам’ятках»
Організація міжвідомчої взаємодії ІРЦ