Нік:
Пароль:

Хмельницький Інститут Післядипломної Педагогічної Освіти

Меню сайту

Меню користувача

Партнери

Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер
Освіта дорослих важлива як і освіта дітей
Новини
Новини » Семінари
 
Загальні новиниЗагальні новини
Новини
Накази та листиНакази та листи
Офіційні накази та листи
КонкурсиКонкурси
Різні конкурси які ми проводимо
СемінариСемінари
Інформація по семінарам

Загальна кількість: 1180 новин в 4 категоріях
 
Педагогічна практика заступників директорів

Інформація по семінарам


18 грудня 2014 р. в Красилівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №4 імені Героя Радянського Союзу Петра Кізюна пройшла педагогічна практика заступників директорів з навчально-виховної роботи ЗНЗ, слухачів курсів Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Для актуалізації було обрано проблему: «Створення психолого-педагогічних умов для максимального розвитку особистості учнів та підвищення професійної майстерності вчителя». Учасникам педагогічної практики директор школи Семенчук В.Г представив заклад та досягнення учнів і педагогів. Заступник директора з навчально-виховної роботи Жибак Л.Б. презентувала проект «Школа успішної особистості».

Присутні мали змогу спостерігати за проведенням методичного рингу «Сучасний урок в практиці вчителя-майстра», в ході якого вчителі школи ділилися досвідом роботи із впровадження особистісно орієнтованої технології та технології розвитку критичного мислення.
Із слухачами курсів було проведено психологічний тренінг з профілактики професійного вигорання.
Справжні партнерські стосунки вчителів і учнів, вчителів і адміністрації, вчителів і батьків знайшли відображення у театралізованому дійстві «Морозовецький ярмарок», яке викликало багато позитивних емоцій у присутніх.
Завершилась педагогічна практика «мікрофоном відкритих думок», де кожен учасник зміг висловити своє ставлення до проблеми, яка обговорювалась. Всі погодились із тим, що створення нової школи, яка б плекала творчу особистість, створювала умови для її повноцінного фізичного, інтелектуального, духовного розвитку, у якій би утверджувалась проективна, особистісно та компетентнісно орієнтована педагогіка, є вимогою сучасного суспільства.