Нік:
Пароль:

Хмельницький Інститут Післядипломної Педагогічної Освіти

Меню сайту

Меню користувача

Партнери

Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер
Освіта дорослих важлива як і освіта дітей
Новини
Новини » Семінари
 
Загальні новиниЗагальні новини
Новини
Накази та листиНакази та листи
Офіційні накази та листи
КонкурсиКонкурси
Різні конкурси які ми проводимо
СемінариСемінари
Інформація по семінарам

Загальна кількість: 1147 новин в 4 категоріях
 
Нарада-семінар керівників методичних служб області

Інформація по семінарам 18 квітня 2018 р. у ХОІППО відбулась нарада-семінар керівників методичних служб районів, міст, ОТГ області під керівництвом першого проректора Очеретянка В.І. з питань методичного супроводу завершення 2017/2018 навчального року та реалізації завдань нової української школи.
В роботі наради взяли участь ректор ХОІППО Берека В,Є., проректор Попик О.Ф., завідувачі НМЦ ХОІППО Галас А. В., Кошка О,А., методисти ХОІППО Дарченко Л.Г., Буймістер Л.В.
Проблемним питанням заходу стало «оновлення діяльності методичних служб для потреб учителя нової української школи». Працівники ХОІППО висвітлили питання оновлення змісту дошкільної освіти, методичного супроводу модернізації початкової школи, науково-методичного супроводу впровадження нового Держстандарту у старшій школі, налагодження взаємодії методичних служб та новостворених інклюзивно-ресурсних центрів. Підведено підсумки участі команд області у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, турнірах у 2017/2018 н.р..
Учасниками наради закцентовоно увагу на успіхах та невикористаних резервах в організації спільної діяльності методичних служб та ХОІППО щодо реалізації Концепції нової української школи. Головною метою діяльності методичних служб у сучасних умовах визначено сприяння визначенню кожним педагогом власної освітньої траєкторії в системі неперервної (формальної, неформальної, інформальної) освіти, яка б поєднувала якісне оволодіння обов’язковими навчально-нормативними знаннями, вдосконалення, розширення, поглиблення фахових знань та набуття нових компетентностей на основі власних професійних інтересів.