Нік:
Пароль:

Хмельницький Інститут Післядипломної Педагогічної Освіти

Меню сайту

Меню користувача

Партнери

Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер
Освіта дорослих важлива, як і освіта дітей
Популярні

Новини 4 вересня 1985 року в карцері табору особливого режиму ВС-389/36 у с. Кучино Чусовського р-ну Пермської обл. пішов із життя 47-річний поет і правозахисник Василь Стус.
Пам'яті Василя Стуса буде присвячено круглий стіл, який буде проведено Хмельницьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти разом з Донецьким національним університетом імені Василя Стуса на початку жовтня.
Розклад сеансів у кінотатрі ім. Т. Шевченка (м. Хмельницький) з 05 по 11 вересня 2019 року (Вартість: 12:45 2D 55грн, 18:45 2D 65грн)
1965 рік. Молодий поет Василь Стус не може миритися з безправним становищем українців у Радянському Союзі та кидає виклик тоталітарній системі.
Він говорить про те, про що мовчать мільйони.
Незважаючи на постійний тиск і погрози, Стус не припиняє боротьбу навіть у засланні.
Реальна історія нескореного поета, історія кохання і зради, людської гідності та підлості.

Інформація по семінарам З 19.08 по 23.08 у Хмельницькому ОІППО під керівництвом обласних тренерів Віри Гуменюк, завідувача кафедри менеджменту та освітніх технологій, кандидата педагогічних наук, доцента, та Людмили Зазуліної, доцента кафедри менеджменту та освітніх технологій, кандидата педагогічних наук, проведено підготовку регіональних тренерів керівників Нової української школи.

Новини Подяка від Goethe-Institut в Україні
Лист -Завантажити файл

Інформація по семінарам В Україні Центром «Розвиток КСВ», спільно з «Mondelez International Foundation» за підтримки Міністерства молоді та спорту України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» третій рік реалізується програма «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів».
11 вересня в ХОІППО відбувся вебінар «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів: досягнення та перспективи реалізації» за участю координаторки Програми Тетяни Козловської. Пані Тетяна ознайомила учасників вебінару з історією проекту, концептуальними засадами, досягненнями та перспективами розвитку Програми.
Освітні заклади Хмельниччини брали активну участь у реалізації Програми. НВК №2 м. Хмельницького, ЗЗСО № 7 м. Кам’янця-Подільського, Бережанська ЗОШ І-ІІст. Чорноострівської селищної ради Хмельницького району, Судилківський ліцей Шепетівського району стали фіналістами програми у 2018/2019 навчальному році. В ході проведення вебінару Тетяна Ланова, вчителька фізичного виховання Судилківського ліцею, та Наталія Мельник, віце-директорка з виховної роботи ЗЗСО № 7 м. Кам’янця-Подільського, поділилися досвідом участі у Програмі, акцентуючи уваги на тому, що програма спонукає системно займатися здоров'язбереженням усієї шкільної громади за основними векторами: здорове харчування, фізична активність, здорове середовище. Закономірно, що і надалі ці (і не тільки) заклади продовжуватимуть брати участь у Програмі.
У цьому навчальному році Програма стартує у жовтні. До 30 вересня необхідно зареєструватися на сайті http://healthv-schools.org.ua/
Дякуємо всім учасникам вебінару та зичимо успіхів у створенні здорової, радісної української школи.
Запис вебінару - http://aconnect.hoippo.km.ua:8080/p3eaiu2if4u/

А.Поліщук, методистка основ здоров'я ХОІППО

Інформація по семінарам Відповідно до плану роботи інституту 12 вересня о 15.00 годині відбувся вебінар методистів (голів районних/міських МО) дисциплін художньо-естетичного циклу. На вебінарі висвітлювались питання:
1. Науково-методичний супровід вивчення навчальних предметів галузі «Мистецтво» у 2019/2020 н.р.. Організація проведення першого туру всеукраїнського конкурсу «Вчитель року» номінація «Образотворче мистецтво».(Махмутова А.Є., методист художньо-естетичних дисциплін ХОІППО).
2. Підручник «Мистецтво» як один із методичних інструментів педагога. (Гайдамака О.В., канд. пед. наук, старший науковий співробітник відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту дошкільної та початкової освіти в Новій українській школі ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», автор підручників «Мистецтво»).
3. «Організація екскурсійних проектів в рамках опанування курсу «Мистецтво» студентами Кам’янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка». Файл (Аліксійчук О.С., канд. пед. Наук, доцент кафедри мистецьких дисциплін Кам’янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка).

Повторно переглянути матеріали вебінару можна за посиланням: http://aconnect.hoippo.km.ua:8080/p9rmuj5hzza/

Офіційні накази та листи Наказ № 233 від 10.09.2019 "Про організацію проведення тренінгів з підвищення кваліфікації фахівців інклюзивно-ресурсних центрів відповідно до вимог Концепції "Нова українська школа"

Завантажуйте наказ у детальніше

Інформація по семінарам Запрошуємо Вас взяти участь у роботі регіональної науково-практичної конференції «Інновації в дошкільному закладі в умовах реформування освіти», яка відбудеться 14 листопада 2019 р. на базі Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Хмельницький, вул. Озерна, 14).
Для участі у конференції необхідно до 30 жовтня 2019 року надіслати на е-mail: allahar2014@gmail.com

Інформаційний лист в детальніше

Інформація по семінарам 18 вересня 2019 р у актовій залі Хмельницького ліцею ІІ-ІІІ ст. Хмельницької обласної ради відбулися урочисті заходи з нагоди 85-ччя Галини Іванівни Степанець, організовані обласною спілкою ветеранів та освітянами області

Інформація по семінарам Круглий стіл «Навички 21-го століття», присвячений Дню Європейських мов відбувся 24.09.2019 р. в інтерактивній співпраці відповідальних за викладання іноземних мов в містах/районах /ОТГ, голів методичних об’єднань, учителів англійської та німецької мов, волонтерів Корпусу миру в Україні завідувача Хмельницьким обласним навчально-методичним центром психологічної служби Ж. Страшнюк та методистів ХОІППО Т. Мороз, Л. Луценко. Учасники моделювали ситуації, що потребують критичного мислення; з’ясовували, що означає враховувати різні точки зору; аналізували переваги колаборативного навчання та оцінювали ідеї, спрямовані на розвиток умінь спілкуватись; ознайомились з особливостями вербальної та невербальної комунікації.